מריחואנה רפואית על שם אוסיין בולט נמכרת בקליפורניה (תמונות)

אוסיין בולט, זוכה מדליית הזהב בריצת ה – 100 מטר באולימפיאדת לונדון 2012 הוא אחד האנשים הכי מהירים שאי פעם שהיו, אם לא המהיר שבהם, ואצנים שמתחרים נגדו יודעים שהסיכוי שלהם לנצח הוא בין כלום לשום דבר. אז אולי לא תוכלו לשרוף את בולט בריצה, אבל החדשות הטובות הן שתוכלו לשרוף אותו בבאנג. או בג'וינט. תלוי איך אתם מעדיפים.

לפי אתר הרכילות האמריקאי TMZ, חנויות המריחואנה הרפואית בקליפורניה מוכרות מריחואנה על שם האלוף האולימפי לריצת 100 מטר – אוסיין בולט. למריחואנה הם קוראים "Usain Bolt OG". הם התחילו למכור את הגאנג'ה מתחילת האולימפיאדה.

מריחואנה רפואית על שם אוסיין בולט

 

זו לא הפעם הראשונה שמוכרי המריחואנה הרפואית בקליפורניה משווקים גאנג'ה רפואית על שם של ספורטאי. ג'רמי לין, התגלית הנפלאה ששיחק בעונה שעברה בניו יורק ניקס יצר הייפ ענק בכל רחבי ארה"ב ובעולם כולו, וחנויות המריחואנה רכבו על הגל כמו כולן, ומכרו מריחואנה בשם "Lin Sanity OG". בסופו של דבר הם נאלצו להוריד את שמו של לין המוכשר מהמוצר השנוי במחלוקת, אבל אין ספק גאנג'ת לין נמכרה מצוין.

מריחואנה על שם ג'רמי לין

מוכר בחנות מריחואנה שמוכרת את ה – Usain Bolt OG אמר שהמריחואנה נקראית על שם הפנומן הג'מייקני בגלל שהיא עולה כל כך מהר לראש. חכם, לא?

אנחנו בטוחים שאוסיין בולט לא היה מתנגד להאזין לאיזה אלבום של בוב מארלי או פיטר טוש ולקחת איזו שאכטה מהגאנג'ה. אחרי הכל, הוא מג'מייקה מאן.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *