צפו באתלטית האמריקאית לולו ג'ונס מתפרקת בראיון לטלוויזיה האמריקאית (וידאו)

בשבוע שעבר פרסמו הניו יורק טיימס כתבה שרבים חשבו שהייתה לא הוגנת לאתלטית האולימפית לולו ג'ונס. כותרת הכתבה הייתה: "בשביל לולו ג'ונס, זה הכל הצגה". הם השוו את האתלטית האמריקאית לטניסאית אנה קורניקובה, כאשר הם טוענים שהחיים הפרטיים שלה והמראה היפה שלה הם מה שעשו אותה פופולרית, ולא הישגיה על מסלול הריצה. כמצופה, הכתבה הזו הכעיסה וגם העציבה מאוד את לולו ג'ונס.

"אני חושב שזה פשוט מטורף שהכתבה התפרסמה רק יומיים לפני שהתחרתי, והעובדה שהיא נכתבה על ידי התקשורת האמריקאית פשוט הכעיסה אותי" אמרה ג'ונס בראיון לתכנית The Today Show, כאשר היא כמעט ופורצת בבכי בשידור חי. "הם (התקשורת האמריקאית) צריכים לתמוך בספורטאים האולימפיים מארצות הברית, ובמקום זאת, הם פשוט קרעו אותי לחתיכות. אני חושבת שזה פשוט מטורף, מכיוון שאני עובדת קשה מאוד 6 ימים בשבוע, במשך 4 שנים למירוץ של 12 שניות, והעובדה שהם פשוט קרעו אותי לגזרים שברה לי את הלב".

"הם קראו לי אנה קורניקובה של האתלטיקה, והם אפילו לא עשו טיפת מחקר. אני מחזיקה בשיא האמריקאי לריצת 110 משוכות, אני מחזיקה בשיא בתוך אולם, יש לי 2 אליפויות עולם בריצת 110 משוכות באולם. רק בגלל שאני לא משווויצה בקשר לזה, זה לא נותן להם את הזכות לכתוב עלי כאלו דברים. נתתי את הנשמה, נלחמתי עבור המדינה שלי, וזו פשוט בושה שאני צריכה להתמודד עם ביקורת כזו, כאשר גם כך הלב שלי שבור (מאי זכיה במדליה אולימפית)".

אבל למרות הראיון הקשה, והדברים הקשים שלולו ג'ונס ספגה מהתקשורת האמריקאית היא עדיין מראה שיש לה חוש הומור מפותח, ולב פתוח כאשר היא דיברה על כך שהיא עדיין בתולה, ושיותר קשה להמנע מסקס מאשר להתאמן לאולימפיאדה. היא אפילו דיברה על כך שאנשים קישרו אותי לקווטרבק טים טיבו, שהוא נוצרי אדוק, וגם הוא מדבר על כך שהוא עדיין בתול, ושומר את עצמו לאחרי החתונה.

ביום שלישי צייצה לולו ג'ונס שהיא שבורת לב מכך שהיא הפסידה מדליה אולימפית רק בעשירית השניה. המירוץ עצמו היה מרוץ ה – 100 משוכות המהיר בהיסטוריה. לולו ג'ונס סיימה במקום השמיני בגמר האולימפי באוליפיאדת בייג'ינג בשנת 2008, רק בגלל שהיא נתקלה במשוכה האחרונה לאחר שהובילה במרוץ כולו.

אין ספק שהמאמר בניו יורק טיימס החמיר מאוד עם ג'ונס שהראתה ועדיין מראה שהיא אתלטית מצוינת, מהמובילות בעולם, ורק בגלל שהיא בחורה יפה שמדברת בלב פתוח על הקשיים שלה, ועל החיים האישיים שלה, לא אומר שהיא לא משקיעה ונותנת מעצמה עבור מדינתה.

מי יודע, יתכן וכותב הטור הוא איש קטן וקנאי, שאולי רצה את לולו ג'ונס אבל לא הצליח להשיג אותה?

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


One thought on “צפו באתלטית האמריקאית לולו ג'ונס מתפרקת בראיון לטלוויזיה האמריקאית (וידאו)”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *