ראיין לוכטה מפריך את השמועות על סקס באולימפיאדה (וידאו)

עכשיו שראיין לוכטה סיים להתחרות בלונדון, ויחזור עם 5 מדליות אולימפיות לביתו שבארה"ב, הוא יכול לתת לגוף שלו קצת לנוח. לוכטה, שחגג יום הולדת 28 אתמול, נשאל את כל השאלות שהייתם מצפים שישאל בראיון שערך איתו ערוץ חדשות 12 שבאריזונה. שלא כמו הופ סולו (שוערת נבחרת ארצות הברית בכדורגל), ראיין לוכטה החליט להפריך את השמועות על מה שבאמת קורה בכפר האולימפי מבחינת סקס.

"לא שאני יודע" אמר ראיין לוכטה כאשר נשאל אם הכפר האולימפי מלא במסיבות סקס לוהטות "גם בבייג'ינג ובאתונה לא שמתי לב למשהו מיוחד. כן, הם רוצים שנשתמש באמצעי הגנה, ואני משער שזה דבר טוב".

בחודש שעבר הופ סולו אמרה בראיון למגזין ESPN שלפחות 75 אחוז מספורטאים באולימפיאדה עושים סקס בזמן המשחקים – "יש המון סקס בזמן האולימפיאדה, זו חוויה של פעם בחיים, ואנשים רוצים לזכור אותה, אם זה באמצעות סקס, או חגיגה מיוחדת על המגרש. ראיתי אנשים עושים סקס מחוץ לבניינים, על הדשא, ובמקומות ציבוריים. אנשים פשוט נעשים "מלוכלכים"…" סיכמה השוערת האמריקאית.

אז יתכן וראיין לוכטה רק מדבר כמו ג'נטלמן לעיני המצלמות, הרי אמא שלו אמרה שיש לו זמן רק לסטוצים ולא למערכות יחסים רציניות, אז סביר להניח שאין לו בעיה עם הרעיון של סקס באולימפיאדה. אחרי הכל, ראיין לוכטה נצפה מפלרטט עם השחיינית האוסטרלית בלייר אוואנס.

ראיין לוכטהבלייר אוואנס וראיין לוכטה

 

One thought on “ראיין לוכטה מפריך את השמועות על סקס באולימפיאדה (וידאו)”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *