קובי בראיינט נותן הזדמנות לאוהד מאושר לשחק נגדו חמור ארוך

כולנו יודעים שקובי בראיינט הוא אחד השחקנים הגדולים בתולדות משחק הכדורסל. כולנו יודעים שלקובי בראיינט יש פה גדול, והרבה מאיתנו לא אוהבים את קובי בראיינט

אבל קובי בראיינט תמיד מלא הפתעות, על המגרש ומחוצה לו. לאחר שמכר את "מסכת הממבה" – בסכום פעוט של 67,100 דולר, קובי מציע לקהל הרחב לשחק נגדו את משחק הילדים – חמור ארוך (Game Of Horse), אבל כמובן שזה יעלה לכם.

ההצעות למשחק נגד בראיינט יערכו בין ה – 4 ליוני ל – 11 ביוני, וכל הרווחים יועברו לקרן של קובי ואישתו – ונסה בראיינט אשר תומכת בצעירים חסרי בית. המשחק עצמו יערך ב – 2 ליולי, באולם ה – UCSB. האיש אשר יבחר לשחק מול בראיינט, הוא מי שיציע את ההצעה הכספית הגבוהה ביותר, והוא יוכל לקחת איתו אורח אחד אשר גם יוכל לשחק נגד בראיינט, ו – 2 צופים נוספים, שיזכו לראות את המחזה המשעשע.


קובי אומנם יהיה נדיב, ויספק חתימות וצילומים ולמעוניינים, אבל אל תתפלאו אם הוא יביא את כל כולו למשחק הילדים. קובי כמו קובי הוא תחרותי ביותר, ואין דבר שיעצור בעדו לנצח. אפילו אם זה רק משחק של ילדים, או נגד ילדים. בנוסף, כל המשחק יהיה מצולם בוידאו, וימכר למרבה במחיר.

אם קובי יפסיד במשחק, סביר להניח שהוא יעמוד מול גל בדיחות על חשבונו, מאוהדים, וכמובן מחברי קבוצתו. רק תשאלו את לברון ג'יימס, שלפני מספר שנים קיבל דאנק על הפרצוף מאחר האוהדים במחנה הקיץ שהוא מקיים. אבל כמובן שגם אם קובי ינצח, מי שהתמזל מזלו לשחק נגדו לא יצטער על כך, כי לא כל יום ניתנת ההזדמנות לפגוש את אחד משחקני הכדורסל הטובים בהיסטוריה.

לקובי לא תהיה בעיה למצוא מישהו שישחק נגדו במשחק הילדים הזה, הרי אותם אנשים שישלמו כסף לשחק נגד קובי, הם אותם האנשים שקנו את המסכה בעשרות אלפי דולרים.

אז האקשן מתחיל ב – 4 ביוני – האם גם אתם תשלמו כדי לשחק נגד קובי? אם כן, כנסו לקישור ותנו את ההצעה שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *