מומחים חושפים: 5 טיפים שיעזרו לכם לבחור את האבטיח המושלם בכל פעם

אין הרבה דברים שמרעננים יותר מאשר אבטיח עסיסי.

כמובן, הסיפוק שבאכילת אבטיח תלוי בבחירת האבטיח שאתם קונים. אם בחרתם את האבטיח הלא נכון אתם תתבאסו – ותסמכו עלינו, זה קרה לנו בעבר.

אתם אולי חושבים שבחירת האבטיח הנכון הוא עניין של מזל ותו לא, שזה תלוי באלוהי האבטיחים ובמה שהוא בוחר באותו היום.

טעות. יש למעשה כמה שיטות לבחור את האבטיח המושלם, כפי שחושף חקלאי בעל ניסיון. ואנחנו נגלה לכם את השיטות בהמשך הכתבה…בגלל שאנחנו רוצים שתיהנו מהאבטיח שאתם קונים.

1. כתם השדה

הדבר הראשון שעליכם לחפש באבטיח אלה הכתמים הלבנים המוזרים שיש עליהם – ידועים גם בתור 'כתמי שדה', אבל הם למעשה טבעיים לחלוטין. הכתמים הלבנים האלה מעידים היכן האבטיח שכב על האדמה. לכל אבטיח יהיה כתם לבן כזה, אבל הטובים ביותר יהיו בצבע קרם-צהבהב, לפעמים אפילו כתום-צהוב. בחרו את הצבעים האלו אם אתם רוצים את הטוב ביותר.

Davidwolfe.com

2. אריגים

ה'אריגים' שעל האבטיח יכולים לספר לכם את כמות הפעמים שדבורים נגעו בפרח. ככל שרמת האבקה גדולה יותר, כך האבטיח יהיה מתוק יותר. לכן, יותר אריגים – יותר טוב.

Brightside.me

3. גודל

זה רק טבעי להניח שככל שהאבטיח גדול יותר כך הוא יהיה טעים יותר. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל הרבה פעמים אנחנו מחפשים את הפירות הגדולים ביותר שיש על המדף.

במציאות, האבטיחים הטובים ביותר אינם הגדולים ביותר. זה לא אומר שהטובים ביותר הם גם הקטנים ביותר. הם למעשה נמצאים איפשהו באמצע. למרות שזה הולך נגד מה שלימדו אתכם, האבטיח הממוצע הוא זה שאתם מחפשים.

Pingminghealth.com

4. זנב

זנב האבטיח הוא אינדיקטור טוב לגבי הבשלות שלו. זנב ירוק יכול להעיד שהאבטיח נקטף מוקדם מדי, ולכן הטעם שלו לא יהיה כל כך טוב. לאבטיחים עם זנב יבש יש את הטעם הטוב ביותר, אז זכרו לבחור אותם.

Brightside.me

אז הנה יש לכם את זה: 5 דרכים לבחור את הבטיח המושלם. ואנחנו בהחלט נזכור את זה בפעם הבאה שנקנה אבטיח.

עדיין לא השתכנעתם? צפו בסרטון לעוד:

הכרתם את הטריקים האלה לבחירת האבטיח המושלם? שתפו את הכתבה עם החברים והמשפחה שלכם כדי שגם הם ידעו איך לבחור את האבטיח הכי טוב שיש!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *