לתאומות יש צבע עור שונה, אז מורים האשימו את אמא שלהן שהיא משקרת שהן אחיות

כל הילדים הם ברכה לעולם – זה משהו שכל הורה יודע.

אמנדה ומייקל ביגס זכו לחוויה מדהימה כאשר נולדו להם תאומות בשנת 2006. באופן טבעי, זה היה היום המאושר בחייהם, והם ציפו לעתיד וכל מה שהוא יביא עמו.

ועדיין, הסיפור של מילי ואחותה מרסיה היה כזה שהכיל בתוכו הפתעות רבות. עם הזמן ההורים הבחינו שצבע העור של אחת התאומות מתחיל להשתנות.

בהתחלה, קצות האצבעות של מילי נהיו כהות יותר. אחר כך האוזניים. זה המשיך בכל הגוף ואחרי זמן לא רב כל הגוף שלה היה בצבע כהה יותר.

לעומתה, צבע העור של מרסיה החל להפוך בהיר יותר. אמנדה ומייקל הם זוג בין-גזעי, כך שצבע עור לא שינה להם דבר. אך עדיין, הם תהו איך אחרים יקבלו את הבנות שלהם, במיוחד לאור העובדה שלמקום המגורים שלהם בבירמינגהאם, אנגליה, יש היסטוריה של גזענות.

אחרי שעשו מחקר משלהם, ההורים הצליחו לגלות מה גרם לשינוי הזה אצל הבנות: תופעה נדירה ביותר הנקראת אטביזם.

אטביזם הוא נסיגה אבולוציונית בין אם ממשית או משוערת, כגון תכונות שמופיעות מחדש לאחר שנעלמו לפני דורות. וזה כל כך נדיר שזה קורה אחת למיליון.

עכשיו שאמנדה ומייקל שמחו לגלות שהתופעה הזו לא תשפיע לרעה על הבריאות של הבנות, אנשים אחרים עדיין היו סקרנים ומבולבלים כאשר ראו את הבנות.

אמנדה אמרה אנשים שואלים אותה איך יתכן שהבנות תאומות. לפי אתר FaithTap היא אפילו הואשמה על ידי מורה, שחשבה שהן לא יכולות להיות תאומות בגלל צבע העור השונה שלהן.

אך באופן כללי ההורים מרגישים הקלה שרוב האנשים סקרנים ולא בעלי דעה קדומה, ואמנדה ומייקל לא יכולים להיות גאים יותר בבנות שלהם.

גם מילי וגם מרסיה אוהבות לשיר ולרקוד, ואמרו שהן מעולם לא חוו גזענות.

התאומות פרחו לנערות מקסימות והן לומדות באותו בית ספר. כשהן היו בנות 11, הן השתמשו בייחודיות שלהן כדי לעזור ולטפל בתופעות הגזענות ברמה הבינלאומית, והופיעו בקמפיין של נשיונל ג'אוגרפיק.

עכשיו יותר מתמיד עלינו לעבוד ולשאוף לחברה בה גזענות אינה קיימת. הרעיון שאנחנו בשנת 2020 ואנשים עדיין נשפטים וסופגים עלבונות בגלל צבע העור שלהם הוא מגוחך.

שתפו את הכתבה אם אתם חושבים שהסיפור של מילי ומרסיה הוא מעורר השראה, ושהן מקסימות ויפות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *