ילד אוטיסט עלה לבמה – שניות אחר כך הוא הדהים את השופטים וריגש את הקהל עד דמעות

יש הרבה מאוד תכניות מוזיקה בטלוויזיה. ודרכן אנו זוכים לפעמים לראות כישרונות חבויים שאחרת לא היינו מכירים או שומעים עליהם.

אנחנו מאוד אוהבים לראות את הילדים שמופיעים בתכניות האלה. זה מעורר הערצה לראות את האומץ שלהם כשהם מעזים לעלות לבמה הגדולה ולשיר מול כל כך הרבה אנשים – שלא לדבר על זה שיתכן ואנחנו עדים לכוכב שנולד באותו הרגע בדיוק.

קיילום קורטני בן ה 10 הוא ילד מאושר עם קול של מלאך. קיילום גם סובל מאוטיזם.

למרות שהדברים לא תמיד קלים עבור קיילום, הוא מעולם לא מוותר. למרות האוטיזם וגילו הצעיר, הוא סרב לוותר על התשוקה של חייו.

קיילום תמיד אהב לשיר. ולאחרונה בחר לקחת חלק באודישן בתכנית טלוויזיה פופולרית – Britain’s Got Talent. המשפחה שלו הייתה שם כדי לתמוך בו בזמן האתגר הלא קל שלקח על עצמו.

כשהגיע הזמן שלו לעלות לבמה, קיילום הלך בזהירות והציג עצמו בפני השופטים והקהל. אבל האם יצליח לעמוד במתח ולשיר כמו שהוא רוצה מול כל כך הרבה אנשים?

כשאחד השופטים שאל את קיילום אם הוא לחוץ, הוא ענה שלא. השופט סיימון קאוול נראה קצת סקפטי בהתחלה והמשפחה שלו קיילום צפתה במתח מהצד.

אבל ברגע שהילד בן ה 10 פתח את הפה, השופטים הבינו שמדובר בילד מיוחד מאוד.

כפי שהסתבר, קיילום הוא כוכב ענק! בתוך הגוף של הילד הקטן הסתרר קול ענק.

הקשיבו לביצוע של קיילום בסרטון למטה, ואל תפספסו את הביקורת של השופטים בסוף – ותראו את הפנים של קיילום כשהוא שומע אותה. קשה שלא להתרגש.

האם אתם מסכימים שלקיילום יש קול מדהים? שתפו את הכתבה עם החברים והמשפחה שלכם כדי שעוד אנשים יוכלו לגלות ולשמוע את הכישרון הנדיר הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *