in ,

טכנאי הקמין נתן לאבא את הקבלה על התיקון, הוא לא חשב שזה מה שיהיה כתוב עליה

החיים מלאים באתגרים שנתקלים בדרכינו כשאנו לא מצפים להם. אך משמעות החיים היא להתמודד עם האתגרים האלה בצורה הטובה ביותר.

לפעמים דחיפה קטנה ממישהו זה כל מה שאנחנו צריכים כדי להתגבר על הבעיות שעומדות לנגד עינינו, מכיוון שמעשה קטן וטוב יכולה לעשות הבדל גדול בחיים של מישהו.

למשל כשמשהו בבית שלנו מתקלקל זה תמיד מרגיש שזה קורה בזמן הכי גרוע, אך האמת היא שאין זמן טוב לדברים כאלה או לתיקון יקר שאנו צריכים לעשות בבית.

הקמין של ג'סי ומריה הולשר התקלקל כמה ימים לפני שהתינוק שלהם היה אמור להיוולד וסופת שלגים עמדה לפגוע בעיר מגוריהם.

היה זה לילה קר בחודש פברואר ולג'סי לא הייתה ברירה אלא להתקשר לטכנאי מקומי שיגיע במהירות לתקן את הקמין.

מה שקרה אחר כך הדהים את בני הזוג ונתן להם השראה לשתף את החוויה שלהם.

ב 23 לפברואר נולד לג'סי ומריה הילד השני שלהם.

כמובן הם היו מאושרים עד הגג. וכמו כל הורים טריים הם לא יכלו לחכות לקחת את הבן שלהם הביתה מבית החולים כדי שיכיר את אחיו הגדול ואת שאר המשפחה.

החורף הזה היה קר וקשה, אז ג'סי ידע שהוא צריך להכין את הבית עבור אשתו מריה שתחזור מבית החולים עם התינוק.

הוא רצה שהבית יהיה חמים ונעים עבור התינוק החדש.

אך הוא נתקל בבעיה. באסון.

הקמין בבית הפסיק לעבוד באמצע הלילה הקפוא, ורגע לפני הגעתם של מריה והתינוק.

ג'סי נשאר בבית עם בנם בן השנתיים והיה צריך לחשוב על פתרון מהיר.

"בהתחלה נלחצתי", אמר ג'סי. "יש לי ילד בן שנתיים איתי, תינוק חדש שמגיע הביתה עוד יומיים, וזה היה רגע לפני סופת שלגים גדולה".

הוא דאג מכיוון שידע שטכנאים שמתקנים דברים כאלה עמוסים מאוד בזמן הזה של השנה והוא לא ידע אם יוכל למצוא מישהו בהתראה כל כך קצרה.

לבני הזוג כבר היה ילד בן שנתיים, עם סופת שלגים עוצמתית בפתח, הם היו זקוקים לחמם את הבית בצורה דחופה.

ג'סי התקשר לחברה מקומית והסביר להם את הסיטואציה בתקווה שמישהו יהיה פנוי להגיע ולתקן את התקלה כמה שיותר מהר.

הקול של ג'סי רעד בזמן שדיבר עם אחד הבעלים של החברה, קרייג אורנד.

"הוא אמר, 'המאוורר לא עובד, הקמין לא עובד, אשתי בבית החולים, בדיוק נולד לנו אתמול תינוק'", נזכר אורנד.

"פשוט אמרתי לו, אל תדאג, אנחנו כבר מגיעים".

קרייג ידע שג'סי במצוקה והיה זקוק לעזרה כמה שיותר מהר.

20 דקות אחרי שהם דיברו בטלפון, היה טכנאי בדלת.

הקמין של המשפחה תוקן ועבד אחרי שעה.

ברגע שהחימום שוב עבד, הכל היה מוכן לרגע הגדול.

אבל היה עוד דבר אחד בקשר לחברת התיקונים שהדהים את ג'סי.

כשהוא ביקש חשבון, הוא שוב נותר ללא מילים. במקום שעל הקבלה יהיה רשום הסכום שאותו הוא צריך לשלם עבור התיקון, הוא קיבל פתק מחמם לב.

ג'סי ומריה לא האמינו למה שהיה כתוב.

"פתחתי את הקבלה והסתכלתי, ועליה היה רשום, 'זה בחינם, טפלו בתינוק החדש שלכם' ", אמר ג'סי.

ומריה נזכרה, "חשבתי לעצמי, מה? לא, זה לא יכול להיות אמיתי. וג'סי חשב, 'אני יודע, גם אני לא מאמין לזה' ".

מסתבר שהחברה בא עובד הטכנאי ידועה במעשים הטובים שהיא עושה עבור האנשים הזקוקים לשירות שלהם על ידי כך שהם אינם גובים כסף ממשפחות עבור עבודות קטנות בימי חג או במקרים דחופים.

ג'סי ומריה כל כך שמחו והתרגשו שהם רצו לשתף את המחווה של החברה ברשתות החברתיות.

אבל הבעלים קרייג אורנד לא עשה את זה בשביל פרסום או לייקים.

"לא עשינו את זה בשביל יחסי הציבור, פשוט עשינו את זה כדי להיות בני אדם טובים. זה הכל. רק כדי להיות נחמדים לאנשים", הוא אמר.

"זה כל מה שזה היה".

סיפורים כאלה מזכירים לנו שעדיין יש אנשים טובים בעולם.

אנו יודעים שהמשפחה אסירת התודה הזו תעביר את זה הלאה ותעשה משהו טוב עבור מישהו אחר.

בבקשה שתפו את הסיפור מחמם הלב הזה עם החברים והמשפחה שלכם כדי לתת גם להם השראה לעשות משהו טוב עבור מישהו אחר. 

אם אתם רואים גלים מרובעים בים – שמרו מרחק מהמים ותזהירו אחרים באופן מיידי

השיטה היפנית הזו תנקה את הגוף שלכם מרעלים ותשפר את הבריאות הכללית שלכם