אתם מתעוררים באופן קבוע בין 3 ל 5 לפנות בוקר? הסיבה הרבה יותר חשובה ממה שאתם חושבים

לישון טוב לילה שלם, בלי להתעורר אפילו פעם אחת, זה נראה כמו משהו נדיר ביותר, אבל זה למעשה מה שצריך כדי שתוכלו להיות פרודוקטיביים  – בלי להרגיש עייפים – יום למחרת.

אנשים רבים חושבים שכשהולכים לישון בשעה הנכונה זה מבטיח לכם שינה טובה, אבל אז הם מתעוררים – כמעט כל לילה בין השעות 3 ל 5 לפנות בוקר. לפעמים זה יכול לגרום לבעיות, במיוחד אם אתם מתקשים להירדם שוב.

העובדה שרוב האנשים מתעוררים בשעות האלה אינה צירוף מקרים, וגם לא מזל רע. מסתבר שיש משמעות לעניין.

השעות בין 3 ל 5 לפנות בוקר ידועות בתור שעות הזאב, והם קרויות כך על שם סרטו של הבמאי השבדי אינגמר ברגמן.

אלה בדיוק השעות בו הגוף נכנס למנוחה העמוקה ביותר שלו, וזו הסיבה שהתפקוד של הגוף מושפע על ידי התופעה.

שעת הזאב

עבור אלו שמצליחים לישון בצורה רגילה, שעת הזאב מייצגת את הזמן בו השינה היא העמוקה ביותר. אבל אלו שמתעוררים, זה מייצג את הזמן בו הרגשות החרדה משתלטות על הגוף ונמצאות בשיא שלהן.

השעון הביולוגי שלנו פועל לפי הזריחה והשקיעה של השמש, מה שאומר שדברים כמו טמפרטורת הגוף, לחץ הדם וחילוף החומרים יורדים במהלך הלילה. בסביבות השעה 4 בבוקר הם נמצאים ברמה הנמוכה ביותר שלהם, מכיוון שאלה השלבים בהם הגוף נמצא במנוחה העמוקה ביותר שלו. אבל אם אתם סובלים מחרדה, במהלך השעות האלה הרגשות יכולים להיות חזקים ביותר, וזו הסיבה שאתם מתעוררים.

Shutterstock

טיפים

הנה טיפ שימושי שיכול לעזור לכם לקבל את המנוחה שאתם צריכים: שימו את הטלפון על שקט, בגלל שהוא מפריע הרבה יותר ממה שאתם חושבים. אז שבו וחישבו על מה שמפריע או מלחיץ אתכם, לפני שאתם חושבים מה אפשר לעשות כדי להתמודד עם זה.

גם אתם מתעוררים באופן קבוע בשעות האלה? ספרו לנו בתגובות למטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *