אמא הייתה מזועזעת כשהכלב שהצילו השליך את הילדה לאורך הדשא – הסתכלה מקרוב ונחרדה מהאמת

קל לשכוח לפעמים שכלבים הם בעלי חיים וההתנהגות שלהם יכולה להיות אינסטינקטיבית לפעמים והתגובות שלהם יכולות להיות לא צפויות. כתוצאה מכך, זה יכול לשבור את הלב של הבעלים כשהם מגלים שחיית המחמד האהובה שלהם אולי לא מתאימה לבית שלהם.

וכך היה המקרה עם קתרין סיביליצ'יץ', שמשפחתה אימצה כלב דוברמן שננטש על ידי הבעלים הקודמים שלו.

היא ידעה שהיא צריכה להיות זהירה כאשר תפגיש בין הכלב החדש לילדים שלה, אבל הכלב הראה כל כך הרבה אהבה לביתה בת 17 החודשים ולכן נתנה להם לשחק יחד בגינה.

הדוברמן, העונה לשם חאן, הורעב והוכה על ידי הבעלים הקודמים שלו בצורה כל כך קשה שאפילו חשבו להרדים את הכלב. אבל משפחת סיביליצ'יץ' הייתה נחושה לאמץ אותו. ואז, ארבעה ימים בלבד אחרי שאימצו את הכלב, הוא היה מעורב בתקרית קשה מאוד.

קתרין איפשרה לחאן לשחק בגינה יחד עם הבת שלה, שרלוט, אבל לפתע הכלב נהיה אגרסיבי והחל למשוך את הילדה לאורך הדשא. לקתרין המזועזעת לא היה זמן להגיב, וראתה איך חאן הופך את הסיטואציה לקיצונית כאשר הרים את שרלוט בחיתול שלה והשליך אותה לצד השני של הדשא.

קתרין מיד רצה לילדה שלה. וזה היה הרגע שהיא ראתה מדוע חאן התנהג בצורה כל כך אגרסיבית…

על הדשא היה נחש מולגה (נחש המלך החום) שזינק ממקום מחבואו מתחת לבית. קתרין הבינה שחאן הרחיק את שרלוט מהסכנה בדרך היחידה שהוא הכיר. הילדה יצאה ללא פגע מהתקרית, אך הדוברמן הוכש ברגלו כשהציל את חייה של שרלוט.

נחש המולגה הוא בין 10 הנחשים המסוכנים ביותר באוסטרליה, והוא מחזיק בשיא של הוצאת כמות הארס הגדולה ביותר בהכשה.

למרבה המזל, חאן קיבל נסיוב נגד ארס בזמן, והוא שרד. אבל זה היה קרוב מאוד, כאשר הדוברמן התמוטט אחרי ההכשה.

איזה כלב מדהים עם לב ענק! קתרין ומשפחתה יהיו אסירי תודה לנצח. והאמת שזה מתאים, המשפחה הצילה את חייו של חאן והעניקה לו הזדמנות נוספת לחיים, והוא החזיר להם טובה כשהציל את חייה של שרלוט ארבעה ימים אחר כך.

שתפו את הכתבה אם גם אתם חושבים שחאן הוא גיבור אמיתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *