דקל קינן מצייץ נגד אוהדי מכבי חיפה כשמבקש מהם להפסיק לשיר על אלירן עטר

עם כניסת הרשתות החברתיות לחיינו, הקשר בין הקבוצה והשחקנים לאוהדים התהדק, והיום כל אחד יכול לעקוב אחרי הספורטאי האהוב עליו בטוויטר, או לשלוח לו בקשת חברות בפייסבוק. אבל לקשר הזה יש שני צדדים.

לפני כחודש במהלך המשחק בין הפועל גלבוע/גליל לבין הפועל תל אביב, הקהל של הפועל תל אביב קילל את רגב פנאן (הבן של מוני) שמשמש כמאמן הכושר של גלבוע/גליל. הקריאות לא היו פשוטות, ורגב פנאן לקח זאת בצורה קשה.

מתן נאור, קפטן הפועל תל אביב, לקח את הדברים בצורה קשה מאוד גם הוא, ולאחר המשחק פירסם את הדברים הללו בדף הפייסבוק שלו:

"שוב פעם לא מצליח לישון אחרי משחק. הבעיה היא שהפעם זה לא מהסיבות הנכונות. המצפון שלי לא שקט ואני לא אחד שמחזיק דברים בבטן (לפחות משתדל שלא)".



"נתחיל מהסוף: קשה לי מאוד עם מה שהיה במשחק בנוגע לרגב. ועכשיו נחזור להתחלה: זה לא בא מיפות נפש, ולא, אני לא מנסה לסתום פיות כי אני לא מאמין בזה. אני אחד שמאמין בחופש הביטוי ואני לא בעד עונשים על מילים (כל עוד לא מדובר בעבירה על חוקי המדינה). גם במקרה הזה אני לא בא ודורש או אומר שזה חייב להיפסק. מה שנישאר לי לעשות זה רק לבקש בכל לשון של בקשה להפסיק עם הסיפור הזה סביב רגב".

"במשחק אימון שהיה לנו נגד הגליל בתחילת העונה ניגשתי לרגב אחרי המשחק והתנצלתי, אמרתי לו שדיברתי עם אוהדים מסוימים על העניין בעבר ואני מבטיח לדבר שוב. ואכן בעבר פניתי למספר אוהדים בעניין ללא הצלחה. מיותר לציין מה היו התוצאות הפעם. בסוף המשחק לא הייתי מסוגל אפילו ללחוץ לו את היד ולהסתכל לו בעיניים. אני יודע (מתוך ניסיון עבר) שמה שאני אומר והתגובות והכתבות בנושא עלולות להוביל לתוצאה הפוכה ממה שאני מייחל לו, אך בכל זאת הייתי חייב להוציא את מה שאני מרגיש".

אוהדי הפועל תל אביב ידועים בתור כאלו "שלא שמים זין" וכל עוד הקריאות הן בגדר חוקיות, הן יצעקו אותן מהיציע. אבל כאשר מתן ביקש מהם להפסיק, אני יודע מכמה אוהדי הפועל שסיפרו לי שאם מתן ביקש, הם יכבדו זאת, כי הם מכבדים אותו. אבל האם אוהדי מכבי חיפה מכבדים את דקל קינן מספיק כדי להפסיק את השירים שלהם?

המלחמה בין מכבי חיפה לבין מכבי תל אביב החלה ברשתות החברתיות הרבה לפני המשחק אתמול (ב') בערב. אוהדי מכבי חיפה פירסמו שירים על אלירן עטר, וכפי שהבטיחו, גם שרו אותם ביציע.

לאחר המשחק, דקל קינן פירסם בחשבון הטוויטר שלו בקשה מהאוהדים שיפסיקו לשיר כנגד אלירן עטר. דקל כתב שאלירן עטר שילם את חובו לחברה, התנצל, התבגר, והשירים מיותרים.

הציוץ של דקל קינן

אבל האם זה במקום ששחקן יבקש מאוהדים להפסיק לשיר שירים, גם אם הם מכוונים כנגד שחקן כזה או אחר? האם אוהדי מכבי חיפה לא יפנו נגד דקל אחרי שהוא ביקר אותם על ה"עידוד" שלהם?

האם שחקן צריך לשחק, ואוהד צריך לעודד וכאן זה נגמר? ימים יגידו איך אוהדי מכבי חיפה יגיבו לדברים של דקל קינן, מה שבטוח, הרשתות החברתיות הן המיקרופון הגדול בעולם, ואנחנו בהחלט נהנים מהמוסיקה.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *