אוסיין בולט רב עם השופטים שבסופו של דבר נתנו לו לשמור את מקל השליחים כמזכרת

אוסיין בולט שוב היה כוכב המסלול, כוכב האולימפיאדה, כוכב היקום אולי? הוא זכה במדלית הזהב בריצה ל – 100 מטר, זכה בזהב בריצה ל – 200 מטר, ולא נשכח שהוא זכה במדלית הזהב במירוץ השליחים 100×4 עם נבחרת ג'מייקה. וכל מה שהפנומן הג'מייקני רצה זו מזכרת מריצת השליחים הבלתי נשכחת. מזכרת שהוא יוכל לקחת איתו הביתה, אבל השופטים של המירוץ החליטו לעמוד בדרכו. 

אוסיין בולט רץ את המקצה האחרון של מירוץ השליחים במהירות ברק כמו שרק הוא יודע, ועזר לג'מייקנים לקבוע שיא עולם מדהים של 36.84 שניות, אבל במקום לתת לשופטת את המקל, הוא החליט לשמור אותו לעצמו:

אוסיין בולט שומר לעצמו את המקל

 

2 שופטים הגיעו לבולט באמצע חגיגות הניצחון ודרשו ממנו את המקל, מאיימים עליו שאם לא יחזיר אותו הם יפסלו את הג'מייקנים. לאחר דין ודברים של בולט עם השופטים הוא החזיר את המקל לקול שריקות בוז צורמות מ 80,000 הצופים שהיו באצטדיון.

 השופטים ודאי שמעו את שריקות הבוז, מכיוון שלבסוף הם החליטו לתת לאוסיין בולט את המקל.

"לבסוף קיבלתי בחזרה את המקל, אבל השופט אמר שאני לא יכול לשמור אותו בגלל שזה החוק" אמר בולט לאחר המירוץ.

"זה היה מוזר למדי בגלל שהוא אמר לי שאם לא אחזיר את המקל הוא יפסול אותנו, אז פשוט החלטתי להחזיר לו אותו".

"בסופו של דבר הצטלמתי עם השופטים, ואני הולך למסגר את התמונה ולשים את המקל מתחתיה – שתהיה לי מזכרת נחמדה מהמשחקים האולימפיים בלונדון" אמר מדליסט הזהב.

כאשר ראינו את התמונות של השופטים דורשים מבולט את המקל בחזרה היינו בשוק. הבנאדם בדיוק שבר עוד שיא עולם בצורה מדהימה, לקח עוד מדלית זהב, אז למה להרוס לו את החגיגות? מזל שבסופו של דבר השופטים התרצו, ומנעו מבוכה גדולה עוד יותר. בסופו של דבר כולם שמחים, וגם אנחנו.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *