שתו את המשקה המדהים הזה לפני השינה והוא ינקה את הגוף שלכם מרעלים

האם שמעתם על ה'חלב המוזהב'?

זה שילוב של חלב קוקוס, ג'ינג'ר וכורכום, ויש לו תועלות בריאותיות רבות. את המשקה הטעים והארומטי הזה אפשר לצרוך במהלך כל היום, אבל הזמן הטוב ביותר לצרוך אותו הוא בבוקר ובערב. השם המקורי של המשקה הוא 'האלדי קה דוד', או חלב כורכום, ומקורו מהודו. המשקה נלחם בהצלחה בדלקות, רמת סוכר גבוהה בדם, ובעיות רפואיות רבות.

בנוסף, המשקה ינקה מרעלים את הכבד אם תשתו אותו בלילה לפני שאתם הולכים לישון.

ne

כורכום – בכורכום משתמשים אלפי שנים בזכות התועלות הבריאותיות שלו. הוא מטפל בהצלחה במחלות כבד, דלקת פרקים וכאבי שרירים, בעיות במערכת הנשימה, מערכת העיכול ובעיות עור, ובנוסף הוא מחזק את המערכת החיסונית שלכם. בשל התכונות האנטי דלקתיות של כורכום הוא מצוין גם נגד מחלות אוטואימוניות וכרוניות, הוא מסייע בטיפול בסוכרת בגלל שהוא מייצב את רמת הסוכר בדם, ומונע מחלות קוגנטיביות כמו דמנציה ואלצהיימר.

ג'ינג'ר – בעל תכונות אנטי דלקתיות עוצמתיות. מצוין נגד בחילות, מסייע למערכת העיכול, ולכן הוא מומלץ בזמן הריון. הוא גם עוזר לייצב את רמת הסוכר בדם.

חלב קוקוס – עשיר בשומנים טובים אשר שומרים על מערכת הלב וכלי הדם, ובנוסף הוא עשיר בויטמינים ומינרלים שעוזרים לעור ולשיער.



בשל כל התכונות הנפלאות שיש למרכיבים מומלץ לצרוך את המשקה מדי יום, ותהליך ההכנה הוא קל ופשוט ביותר.

מרכיבים:

* 1 כף שמן קוקוס
* 2 כוסות חלב קוקוס
* 1 כפית כורכום
* חתיכה קטנה של ג'ינג'ר מקולף וחתוך דק
* קורט פלפל שחור
* 1 כפית דבש אורגני
* 1/2 כפית קינמון (אופציונלי)

הוראות הכנה:

הכניסו את כל המרכיבים לבלנדר, הפעילו עד שמתקבל מרקם אחיד. העבירו את הבלילה לסיר קטן על חום בינוני – אבל אל תביאו לרתיחה. אתם יכולים לשתות את החלב המוזהב בבוקר או לפני השינה.

המשקה המדהים ישפר את הבריאות הכללית שלכם ויסייע בריפוי מהיר וזריז של מחלות מהם אתם סובלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *