שרפו את העלים הללו בבית ותראו מה קורה אחרי 10 דקות. אתם לא תאמינו

עלי דפנה – העלים של הצמח הבריא הזה, משתמשים בהם ברפואה האלטרנטיבית כבר מאות שנים. אנשים השתמשו בהם כדי להכין תרופות טבעיות ומחלות שונות ומגוונות. התבלין הזה נחשב לתבלין קדוש על ידי הרומאים וביוון העתיקה. האם ידעתם שהמנצחים באולימפיאדה קיבלו זר מעלי דפנה, המסמל כבוד ותהילה? אנשים רבים בכל העולם משתמשים בעלי דפה מדי יום, אבל בעיקר בתור תבלין. הם מוסיפים את העלים למנות האהובות עליהם.

alal

זה מראה כמה עלי הדפנה היו חשובים בעבר, וסביר להניח שיש סיבה טובה לכך. ובכן, אנחנו משתמשים בצמח הזה בתור תבלין, אבל היכולות הבריאותיות ידועות זמן רב. המרכיבים הפעילים בצמח הם סינאול ו pinene. המרכיבים הללו נמצאים גם בשמן אתריים וגורמים להרגשת רוגע.



לצמח המדהים הזה יש מרכיבים פסיכואקטיביים שמשתחררים כשאתם לועסים את העלים. ההשפעות המדהימות הללו תוארו באגדות וסיפורים רבים, כמו זה על האורקל מדלפי, שם הם לועסים עלי דפנה על מנת לחזות את העתיד.

לשמן האתרי בעלי דפנה יש הרגשת רוגע על הגוף והנפש כאשר אתם שורפים אותם. כך תשתמשו בעלי דפנה כדי להפחית לחץ וחרדה – פשוט הדליקו עלה דפנה אחד והשאירו אותו דולק במשך 10 דקות. החדר יתמלא ניחוחות שירגיעו את כל מי שנמצא. לעלי הדפנה יש תכונות אנטי חומציות, הן פועלות כחומר משתנן, ומחטא. הם יכולים לשפר את מצב הרוח, והעלים והגרגירים של הצמח יכולים לטפל בהיסטריה, תשישות, לחץ ואפילו שפעת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *