קרם הפנים הטבעי הזה יעלים נמשים, כתמי פיגמנטציה וקמטים תוך חודש!

קמטים וכתמים יכולים להופיע כתוצאה מלחץ, זיהום אוויר, אורח חיים לא בריא וגורמים רבים אחרים. מיליוני נשים ניסו קרמים שונים על מנת להיפטר מהבעיות הללו, אך ישנם תופעות לוואי שיכולים להופיע משימוש במוצרים מסחריים.

בכתבה הזו, אנו נראה לכן מתכון לקרם שיספק לכן תוצאות מדהימות. יש לו היכולת להחזיר את הטקסטורה הבריאה לפנים, והוא מאפשר לעור שלכן להחזיר את הברק שלו. הוא מורכב מלימון ועלי פטרוזיליה. פטרוזיליה עשירה בויטמינים ומינרלים כמו אשלגן ומנגן, אשר ילבינו וירעננו את העור. לימון, מאידך, הוא מועיל ביותר, וחברות רבות משתמשות בו כרכיב עיקרי במוצרי הטיפוח והיופי שלהן.

הקרם הזה יעשה את הדברים הבאים:

  • יספק טיפול הולם לאזורים עדינים ורגישים מתחת לעור
  • יפחית קמטים
  • יסיר אקנה ושחורים

מרכיבים:

  • 200 מ"ל מים
  • 2 כפות עלי פטרוזיליה קצוצים
  • 1 כף מיץ לימון

הכנה:

שימו את המים בסיר, והוסיפו את הפטרוזיליה, ובשלו במים רותחים במשך 15 דקות. הורידו את המים מהאש ותנו להם להתקרר. לאחר מכן, סננו והוסיפו את מיץ הלימון. העבירו את הנוזל לבקבוק זכוכית, ואחסנו במקרר למשך שבוע.

שימוש:

אתן תצטרכו להשתמש בזה פעמיים ביום, פעם בבוקר ופעם ברעב כדי להקטין את הנקבובית ולנקות את העור. הקרם הזה יעיל מאוד בהסרת נמשים וכתמים שחורים, אז יחזיר את הגוון הבהיר לעור שלכן. התוצאות יגיעו אחרי 30 יום. הקרם יעיל מאוד גם במקרים של עיגולים שחורים מסביב לעיניים ואדמומיות בפנים, אבל אם תרצו להשתמש בו למטרה הזו – חשוב לא להוסיף את מיץ הלימון.

קחו כדור כותנה, טבלו אותו בקרם ומרחו באזור מתחת לעיניים. השאירו במשך 5 דקות ואז שטפו עם מים פושרים. יש לחזור על הפעולה פעמיים ביום, בבוקר ובערב, במשך 30 ימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *