קבוצת הפוטבול אריזונה קרדילנס מינתה את המאמנת הראשונה בהיסטוריה של ה NFL

קבוצת אריזונה קרדילנס תהיה הקבוצה הראשונה בהיסטוריה של ה NFL להעסיק מאמנת. ולשחק פוטבול עם גברים זה משהו שהיא מרגישה איתו מאוד בנוח…

ג'ן וולטר שיחקה 14 עונות בליגת מקצוענית לנשים, והייתה האישה הראשונה ששיחקה בתפקיד שלא בועט, בליגת גברים מקצוענית – בתור ראנינג בק בקבוצת טקסס רבולושן בליגת פוטבול אולמות.

"אני רוצה שילדות קטנות יגדלו וידעו שהן יכולות לעשות כל דבר. אפילו לשחק פוטבול", אמרה וולטר בת ה 37 שמתנשאת לגובה של 158 מטר, ושוקלת 59 ק"ג.

nf2

וולטר תעבוד עם הליינבאקרים של אריזונה קרדילנס, בתור מאמנת מתמחה במחנה האימון הקרוב. אבל זאת לא תהיה עבודת אימון גברים הראשונה שלה – היא הייתה מאמנת הליינבאקים ו'ספשל טימס' של טקסס רבולושן.

we2

בנוסף לכוח שלה על המגרש, הרזומה של וולטר כולל תואר שני בפסיכולוגיית ספורט, ודוקטורט בפסיכולוגיה.

we3

המינוי הזה אולי לא יגיע בהפתעה גמורה לאוהדי אריזונה קרדילנס. באפריל, אמר מאמן הקרדינלס ברוס אריאנס ש"הליגה תמנה מאמנות אם הן יוכיחו שהן יכולות להפוך שחקנים לטובים יותר".

ביום שני האחרון, אריאנס אישר את שהוא התכוון למה שהוא אמר.

"אימון הוא לא שונה מלימוד", אמר אריאנס. "דבר אחד שלמדתי משחקנים זה, 'איך אתם הולכים לשפר אותי? אם אתה יכול לשפר אותי, לא אכפת לי מי אתה, אני אקשיב'. אני באמת מאמין שתהיה לה שההתמחות הזאת תפתח עבורה דלתות רבות".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *