פרננדו טורס-על האיש שהיה ולא יהיה (טל בלאי)

בשנת 2011 עבר טורס לצ'לסי תמורת 50 מיליון ליש"ט. סכום שהיה נראה אז הגיוני נראה עכשיו מגוחך.

הזוכה העיקרית מהמכירה הזאת היתה ליברפול. למרות שבליברפול הוא כבש שערים בלי הפסקה ואפילו היה נחשב לאחד החלוצים הטובים העולם בזמנו ליברפול בכול זאת לא יכלה להגיד לא להצעה. בצ'לסי הוא לא מימש את אותה הצלחה הוא כבש 20 שערים בלבד בכול השנים בצ'לסי. אולי זה בגלל יותר מידי ציפיות אולי בגלל חוסר האמון בצד המאמנים או שזה פשוט חוסר מזל בכול מקרה מה שבטוח: טורס לא מתאים לצ'לסי למרות הגול המפורסם נגד ברצלונה בחצי גמר לגת האלופות ששלח את צלסי לגמר (שזכתה באותה שנה).

כול פעם הגיע חלוץ אחר ולקח לטורס את המקום. בעונה הקודת זה היה אטו. מוריניו פשוט העדיף אותו על פני טורס ,מוריניו לאורך כול העונה פשוט לא שם עליו.אמרו עליו לאורך השנים שהוא מחמיצן בלתי יציב ושהוא לוזר והרבה חושבים כשחתם בצלסי הוא עשה את טעות חייו.

הוא זכה עם נבחרת ספרד פעמיים ביורו ואפילו היה למלך השערים ביורו 2012 וזכה איתם במונדיאל. טורס הוא אחד מבין שני השחקנים היחדים בהיסטוריה של הכדורגל העולמי שזכה בארבעת התארים החושבים בכדורגל: ליגת האלופות , הליגה האירופית , היורו והמנודיאל. כעת טורס בן 30 ולמרות כיניו אל נינו ("הילד") הוא כבר לא צעיר ועכשיו הוא מתחיל דרך חדשה במליאן. אז שהיה לו בהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *