פייסבוק עומדת להפוך את כל עניין הפרידה הרבה יותר קל

בימים עברו לפני שמארק צוקרברג המציא את פייסבוק, פרידה מבן או בת הזוג הייתה דבר הרבה יותר פשוט. אבל עכשיו, הפרידה מהחבר או החברה לא תהיה הפעם האחרונה שתראו אותם. בזכות הכיף של הרשתות החברתיות, האקס/ית שלכם תהיה לנצח בפיד שלכם (אלא אם כן תסירו אותם מרשימת החברים שלכם).

אבל אפילו אם תמחקו אותם, הסיכוי שתראו אותם בפיד עדיין גבוה בגלל תיוגים של חברים משותפים וכו'.

ביום חמישי האחרון, פייסבוק הכריזו על פילטרים חדשים שאנשים יוכלו להשתמש בהם אחרי פרידה על מנת לצמצם את כמות החשיפה מהאקסים. אין יותר תמונות מחויכות עם מישהו אחר – תודה לאל!

fl1



הפיצ'ר הראשון ידאג שתראו את השם ותמונת הפרופיל של האקסים הרבה פחות בפיד שלכם, מה שאומר שלא תצטרכו 'לאנפרנד' או לחסום אותם. הכלי הזה גם יפסיק להציע את שמם של האקסים כאשר תשלחו הודעה או תתייגו תמונות.

אלו חדשות נפלאות, מכיוון שכמה שפחות תראו את הפנים ואת השם של האקס, כך תוכלו להתגבר עליו או עליה מהר יותר.

fl2



הכלי השני עוזר להגביל את כמות התמונות, סטטוסים וסרטונים שהאקסים שלכם יראו. חדשות נפלאות. אז פעם הבאה שאתם יוצאים וחוזרים  הביתה עם המון תמונות מביכות, אתם יכולים להיות רגועים – האקסים לא יראו אותן.

fl3

הכלי האחרון מאפשר לכם לבחור מי יכול לראות תמונות עבר שלכם עם האקס ולהסיר את התיוג של עצמכם מתמונות עם אותו אדם.

המסמר האחרון בארון מערכת היחסים, הכלי הזה הוא נפלא מכיוון שאיתו תוכלו סוף סוף להיפרד מכל התמונות עם האקס. אין יותר תמונות קיצ'יות מחופשות, אין יותר תמונות מהים, או מדייטים.

כל הכבוד צוקרברג, אתם כנראה לא כל כך גרוע אחרי הכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *