סלקו את כל הרעלים בגוף תוך 3 ימים: שיטה שמונעת סרטן, ומסירה שומנים ועודפי מים!

למרות שכולנו מודעים לעובדה שמזונות לא בריאים ומעובדים מזיקים לגוף שלנו, עדיין קשה לנו להימנע מהם. טיפול הניקוי והטיהור הזה שאורך 3 ימים יעזור לכם לשנות את הדיאטה שלכם, יפחית את התשוקה למזון מעובד וינקה מרעלים את הגוף שלכם.

יומיים לפני שאתם מתחילים את הטיפול, אתם צריכים להפסיק לאכול מוצרי חלב, מכיוון שהם מתעכלים באיטיות ועלולים למנוע את הטיפול. לפני שאתם מתחילים לנקות את הריאות, הגוף שלכם צריך להיות נקי מרעלנים הנמצאים במוצרי חלב.

בלילה לפני שאתם מתחילים את הטיפול, אתם צריכים לשנות כוס אחת של תה משלשל טבעי, מכיוון שהוא יעזור לכם לנקות את המעיים מרעלנים שגורמים לעצירות.

בוקר למחרת, הכינו משקה עם מיץ לימון משני לימונים, וחצי כוס מים ושתו אותו לפני ארוחת הבוקר. זה יעזור לעכל מאכלים אלקליים, ומצד שני, יעזור לריאות שלכם 'להתחדש'.

לאחר מכן, אתם צריכים לשתות כוס וחצי מיץ אשכוליות יחד עם ארוחת הבוקר. אם אתם לא אוהבים מיץ אשכוליות אתם יכולים להחליף אותו עם מיץ אננס או לדלל אותו עם מים. שני המיצים הללו, אשכוליות ואננס, עשירים בחומר נוגד חמצון ששומרים על בריאות מערכת הנשימה שלכם.

יתרה מזאת, בין ארוחת הבוקר לארוחת הצהריים, שתו כוס עד כוס וחצי של מיץ גזר טבעי. המיץ יסייע בתהליך אלקיליציה של הדם לפני טיפול סילוק הרעלים. גזרים מועילים למערכת הנשימה, מכיוון שהם עשירים בבטא-קרוטן שהגוף הופך לויטמין A.

rer



לאחר מכן, הכינו מיץ עשיר באשלגן, על ידי סחיטת סלרי, ירקות ים, גזרים ותרד. שתו כוס וחצי של מיץ האשלגן לארוחת הצהריים, כאשר האשלגן הוא מסלק רעלים עוצמתי שעושה עבודה נפלאה בניקוי הגוף, במיוחד אם צורכים אותו כנוזל. בנוסף, אתם יכולים להחליף את המיץ הזה עם מיץ נוני טבעי מעורבב עם כוס אחת של מים. אפשר לרכוש מיץ נוני בחנויות טבע של מוצרים טבעיים.

בערב, שתו כוס אחת של תה מסלק ליחה שעה אחת לפני ארוחת הערב. התה עשיר בג'ינג'ר, פקעות ורדים ונענע, שעובדים נפלא נגד הצטברות ליחה, ואף מנוזל. אפשר למצוא את התה בחנויות טבע ומוצרים טבעיים.

לאחר מכן, לפני השינה, שתו 340 מ"ל מיץ חמוציות טבעי. מיץ החמוציות עוזר נגד חיידקים בריאות שעלולים לגרום לזיהום. חמוציות הן נוגדי חמצון, והן מועילות מאוד לדם ולשתן.

התהליך נשאר אותו הדבר במהלך 3 ימי הטיפול. אתם לא תאמינו לתוצאה: סלקו רעלנים, שומן ומים, נקו את הריאות ונקו לחלוטין את הגוף מרעלים!

בנוסף כדאי לכם לנסות את המתכון הזה שיהפוך את החיים שלכם לבריאים ומאושרים.

One thought on “סלקו את כל הרעלים בגוף תוך 3 ימים: שיטה שמונעת סרטן, ומסירה שומנים ועודפי מים!”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *