סוגי הבטן השכיחים ביותר – ומה לעשות כדי להיפטר מהן

כשבטן מדלדלת לפתע מופיעה, אלו בדרך כלל נשים שיותר מפחדות מאשר גברים. כדי להחזיר את הגזרה הקודמת שלך, עלייך לזכור שחשוב מאוד למצוא את הגורם שהוביל ל'בעיה' הזו מלכתחילה.

ישנם 5 סוגים של בטן, ולכל סוג יש גורם, מאפיין, ובדרך כלל, יש לטפל בהם בצורה שונה. זכרו ששיניים במראה הגוף הם תמיד תוצאה של משהו שעשיתם, במודע או לא במודע.

וזה כמובן נכון גם לגבי הבטן. לפעמים הבטן תגדל כתוצאה מעליה במשקל, לפעמים כתוצאה מאכילת מזון ספציפי. כדי להוריד את הבטן עם כמה שפחות מאמץ, עליכם לקבוע מה הוא הדבר שהוביל לבטן הזו מלכתחילה.

ישנם 5 סוגים שכיחים לבטן:

  1. בטן אלכוהול

יין, בירה או אלכוהול אחר יכול למנוע מהגוף שלנו לעכל בצורה טובה את המזון שאנו אוכלים. בנוסף, משקאות אלכוהוליים הם עשירים בקלוריות וכדי לטפל בבעיה הזו יש להפסיק לשתות אלכוהול ולהתחיל לאכול יותר פירות וירקות.

  1. בטן אמהית

אחרי הלידה, הבטן של האמא מכילה שומן. כדי להיפטר מהבטן הזו יש לעשות התעמלות ולעסות את האזור. אם אתן נמצאות בסיטואציה הזו, זה תמיד רעיון טוב להתייעץ עם רופא.

  1. בטן לחוצה

שינה לא טובה ולחץ בהחלט משפיעים על הגוף, ויכולים להוביל להופעה של שומן באזור הבטן. עליכם לישון לפחות 8 שעות בלילה ולהימנע ממזון לא בריא. בנוסף, נסו לשתות פחות קפה.

  1. בטן הורמונלית

חוסר איזון הורמונלי קשור לעתים לעליה במשקל. עליכם לשנות את התפריט, לאכול מזון בריא, ולהתייעץ עם רופא.

  1. בטן נפוחה

בעיות במערכת העיכול יכולות להיות הגורם להצטברות של שומן בטני. במקרה הזה, עליכם לשתות הרבה מים ולקחת פרוביוטיקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *