מנהל המזון והתרופות האמריקאי מודה: בעוף שאתם אוכלים קיים החומר המסרטן ארסן

לפי AP, ה FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) סוף סוף אישר שנותנים לעופות תרופה הגורמת להם לצאת חיוביים בבדיקת אחר הרעל ארסן.

לאחר שנים של טאטוא מתחת לשטיח, ה FDA סוף סוף מודה שהעוף הנמכר בארצות הברית מכיל ארסן (וגם בעוף בישראל). ארסן הוא כימיקל רעיל ומסרטן. אך הסיפור האמיתי הוא מהיכן הארסן מגיע: מוסיפים אותו במזון של התרנגולות!

כבר בשנת 2006, בדוח של IATP’s בשם: Playing Chicken: Avoiding Arsenic in your meat, הם העריכו שיותר מ 70% מכל התרנגולות בארצות הברית קיבלו ארסן. מוסיפים אותו כדי לגרום לתרנגולות לגדול ולהשמין מהר יותר עם צריכה פחותה של מזון, והוא יוצר 'צבע בריא' בבשר עופות, תרנגולות הודו וחזירים.

מנהל המזון והתרופות האמריקאי מצא שכ 50% מהעופות שהוא בדק הכילו ארסן, בצורה הרעילה ביותר, בכבד. בעקבות הממצאים ה FDA ביקש מחברת Pfizer להפסיק לייצר Roxarsone, התוסף המכיל ארסן שמוסיפים למזון של התרנגולות על מנת להשמין אותן במהירות.

arn

כך לפי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל:

"הסוכנות ביצעה לאחרונה מחקר בו  היא בחנה ובדקה 100 תרנגולות כשאלו שקיבלו את התוסף 3-Nitro של חברת Pfizer נמצאו כמויות גבוהות של ארסן לעומת התרנגולות שלא קיבלו את התוסף. חברת Pfizer אמרה שהיא תפסיק את המכירה את התוסף עד חודש יולי על מנת לאפשר לחוות לעבור לטיפולים אחרים".

אך למרות שתוסף המכיל ארסן יורד מהמדפים, ה FDA ממשיך עם קמפיין ההכחשה שלו כשהוא טוען שרמת הארסן היא נמוכה מאוד ולא מסוכנת. וזאת למרות שה FDA מודה שארסן הוא מסרטן.

הסוכנות מסתירה את העובדה שארסן הוא רעיל ביותר עבור בני אדם. מחלקת מדעי בריאות הסביבה של אוניברסיטת דרום קרולינה מזהירה שארסן, יחד עם כספית ועופרת, גורמים להשפעות ניורולוגיות איומות של עוברים וילדים צעירים. ארסן הוא רעיל פי 4 מכספית.

מחקר שפורסם ב Journal of the American Medical Association מצא שאנשים האוכלים אורז מלא המכיל ארסן בכמויות גדולות, בהיעדר חשיפה ידועה לארסן, הראו סימנים משמעותיים של שינויי תאים הקשורים להתפתחות הסרטן.

דיווחים רבים מאשרים שצריכה של ארסן עלולה לגרום למחלת בואן; קרצינומה של תאי קשקש, קרצינומה של התאים הבזליים ו (אך פחות נפוץ), סרטן הריאות, הכליות, שלפוחית וכבד.

אז שימו לב למה שאתה אוכלים. לא כל מה שמוכרים (למעשה הרוב) הוא בטוח עבורנו.

One thought on “מנהל המזון והתרופות האמריקאי מודה: בעוף שאתם אוכלים קיים החומר המסרטן ארסן”

  1. אני יודע שבמשך שנים אכלו אנשים מרק עוף וזה הבריא אותם.זו הייתה ממש תרופה לאנשים חולים.היום יש קמפיין גדול נגד בשר .יכול ליהיות שצריכים לפקח על חומרים שניתנים לעופות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *