מי יזכה בתואר שחקן השנה של אופ״א? (דור עמור)

מי יבחר לשחקן השנה של אופ"א? את שלושת המועמדים אתם בטח מכירים היטב:
1.כריסטיאנו רונאלדו
2.מנואל נויר
3.אריין רובן

למי מגיע לזכות? לרונאלדו! או שבעצם לרובן?! או אולי לנוייר? אז למה באמת:

רונאלדו-  מלך השערים בליגה הספרדית עם 31 כיבושים מלך השערים ושיאן כל הזמנים בליגת האלופות 17 שערים ועוד מספר בגביע. בקיצור מכונת שערים מטורפת עם 256 שערים ב246 משחקים בריאל מדריד ובסה"כ יש לו בקרירה 426 שערים ב702 משחקים. אלו מספרים מטורפים ובנוסף לזאת הדיסימה גביע האלופות ה10 של מדריד וגביע המלך.

יש פה מה להוסיף? כן! יש מהצד השני שני שחקנים ענקיים:

אריאן רובן -שחקן גדול למרות גילו המבוגר (30) הוא וקבוצתו לוקחים תארים על ימין ועל שמאל והוא חלק בלתי נפרד מהתארים האלו. ב99 משחקים בבאיירן הוא הבקיע 55 שערים וקבע את שיא המהירות במשחק מול ספרד בשער הנהדר שהבקיע. אם כל זה לא מספיק הוא הוביל את הולנד עד לחצי הגמר(ביחד עם ואן פרסי) עם 3 שערים ובישול.

אז עכשיו הגיע הזמן לשחקן השלישי :
מנואל נויייר – מה יש להגיד על השוער הטוב בעולם מציל את קבוצתו מספיגת שערים הוא החוליה החזקה ביותר בבאיירן הוא פשוט שוער מושלם שנלחם על כל כדור והתארים באים בצרורות. זה נכון שעל נויר אי אפשר לפרט יותר מידי אבל אל תשכחו שבלי נוייר נבחרת גרמניה לא הייתה מצליחה בחיים לזכות בגביע העולם, איך אפשר לשכוח השוער המצטיין של המונדיאל.

אז אחרי שפירטנו על 3 המועמדים הגיע זמן להמתין ולצפות לתוצאה לי יש העדפה אותה אני לא יגיד…פשוט נחכה ונראה.. נתראה בפעם הבאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *