מיס עולם לשעבר זרקה את כוכב הפוטבול הזה מכיוון שסירב לעשות איתה סקס

מיס יוניברס לשעבר, אוליביה קולפו, הדליקה לאחרונה את האינטרנט עם תמונות האינסטגרם הלוהטות שלה, ועכשיו היא שוב בכותרות. מסתבר שקולפו זרקה את החבר שלה, קוורטרבק ב NFL, בגלל סגנון החיים המתנזר שלו.

ידוע יותר בשל האמונה הנוצרית שלו מאשר היכולת שלו על המגרש, טים טיבו, הוא עכשיו שחקן חופשי ביותר דרכים ממה שרצה, אחרי שסירב לעשות סקס לפני החתונה עם קולפו היפיפיה.

השניים החלו לצאת באוקטובר, אבל כאשר קולפו הבינה עד כמה טיבו רציני בקשר להתנזרות שלו לפני החתונה, היא סיימה את הקשר. כך מדווח NYMag

kl1



אני לא יודע מי צודק, אבל כנראה שזה מה שאלוהים רוצה.

מקור אנונימי הסביר ל The New York Daily News:

"הוא ממש אהב אותה, הוא שלח לה מכתבי אהבה, הודעות חמודות וממש הביע את אהבתו כלפיה. היא הייתה צריכה להיפרד ממנו מכיוון שהיא כבר לא יכלה יותר. הוא עדיין רוצה להיות איתה, אבל היא לא יכולה להתמודד עם עניין הסקס. הוא כנראה ממש עקשן בנושא".

מבקרים של קולפו טוענים שזאת לא הפעם  הראשונה שהיא מנסה לגרום למישהו לבגוד בשבועה שלו. היא שכנעה את כוכב פופ ניק ג'ונאס לעשות את המעשה המלוכלך כאשר הם יצאו, כשניק הכריז שלחכות עד אחרי החתונה 'זה כבר לא משהו שאני עושה'.

tib

אז האם לקולפו יש משימה לגרום לגברים שנשבעו שלא יעשו סקס לפני החתונה להפר את שבועתם? לא ברור. מה שבטוח שטים טיבו מרגיש טוב עם הפרידה, כך לפחות נראה לפי הציוץ למעלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *