מחקר חדש חושף: מה בדיוק נשים רוצות מגברים בחדר השינה

אחת השאלות הכי גדולות שכל גבר בעולם ניצב בפניהן היא: 'מה נשים רוצות מגברים במיטה? האם הן אוהבות את זה חזק? האם למשוך להן בשיער? האם ללקק להן את האוזן? או שאולי למרוח אותן בדבש ולהתסובב בחדר ולעשות בזזזזזז…?'.

בקיצור, להיות גבר זו לא משימה פשוטה.

אז מה נשים רוצות? ובכן, קודם כל הן רוצות שהגברים יעלימו את סכיני הגילוח והשעווה, מכיוון שמסתבר שכל מה שנשים רוצות במיטה הוא גבר מסוקס ומלא זיפים – כך לפי סקר שנערך לאחרונה על ידי ויקטוריה מילאן בו השתתפו 3211 נשים.

בזמן שגברים מטופחים הוא טרנד עכשווי,, רק אחת מכל חמש נשים רוצה גבר מטרוסקסואל (הסקר חשף שגברים שמתעניינים באופנה, מגלחים את החזה או צובעים את השיער הם 'טרן אוף' רציני).

ml1



בנוסף למראה חיצוני מחוספס, 80% מהנשים מחפשות מאהב בוגר יותר שאוהב להיות השולט בין הסדינים. חשבתם שהאצילות מתה? ובכן מסתבר שהיא עדיין חיה ובועטת בחברה המודרנית, כ 69% מהנשים רוצות גבר 'ששומר עליהן בצורה קיצונית'.

בגדול, הסקר מצא שנשים רוצות גבר ג'נטלמן אבל דומיננטי בחדר השינה, שנמצא בכושר טוב אבל לא אובססיבי לגבי מה שהוא אוכל ועדיין מסוגל לעשות את כל 'הדברים שגברים אמורים לעשות'. בקיצור, הן מחפשות נסיך המאגדות שנלחם בדרקונים, לא?

ml2

המייסד ומנכ"ל ויקטוריה מילאן, סיגורד ודאל, אמר שעלייתם של גברים רטרוסקסואלים הראה שנשים ויתרו על הטיפוסים המפונקים והמתייפיפים, ועכשיו כל תשומת הלב שלהן מוקדת לגברים של פעם שיכולים לרתך דלת ולתת להן משהו להסתכל עליו.

"נשים רוצות גבר אמיתי. מישהו שיכול להחזיק אותן, להגן עליהן, טובים במיטה ומתנהגים בצורה ג'נטלמנטית כשהם יוצאים לארוחת ערב", הוא אמר. "גבר שיכול לדאוג לצרכים של אישה ולהחליף נורה, בלי לדאוג מתי הוא צריך לגלח את החזה שוב".

אז מה דעתכן נשים? האם אתן מסכימות עם הסקר? מהו הגבר האופטימלי בעיניכן? ספרו לנו בתגובות למטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *