מחסור של ארבעת הדברים האלה בגוף שלכם יכול להעלות את הסיכון למיגרנות ב 300%

מיגרנות יכולות להרוס לאדם את היום, זה כאב ראש בלתי נסבל שיכול לגרום לבחילות, הקאות, ורגישות לאור. מיליוני אנשים מסביב לעולם סובלים ממיגרנות, אז חשוב לדעת איך אפשר להקל על הכאב. תרופות מרשם יכולות לעזור, אבל מעטות מהן באמת מטפלות בבעיה שגורמת למיגרנות.

מסתבר שיש מחסורים בתפריט היומי שלנו שיכולים לגרום למיגרנות. הנה ארבעת הדברים הכי חשובים שחסרים לנו בגוף שעלולים לגרום למיגרנות.

טיפול

מיגרנות יכולות להיות קלות עד חמורות, ולכן הטיפול עלול להיות שונה. אין אומנם מרפא, איך יש תרופות שיכולות לעזור ולמנוע. יש תרופות נגד כאב ויש תרופות מונעות.

משככי הכאבים כוללים תרופות כמו אספירין, טיילנול ואיבופרופן. משככי כאבים אופיואידים, ותרופות נגד בחילה יכולות לעזור גם.

תרופות מונעות כוללות חוסמי בטא, תרופות אנטי-אפליפטיות, ותרופות נגד דיכאון, וכמה משככי כאבים.

אך לפעמים זה הגוף שחסר לו מרכיבים חשובים שיכול להיות המפתח לפתירת בעיית המיגרנות. הנה ארבעה מרכיבים חשובים שאתם צריכים לשים אליהם לב:

cm1



חומצה פולית ו-ויטמין B12

הם משחקים תפקיד חשוב במניעת אנמיה ואם הם חסרים זאת יכולה להיות סיבה למיגרנה, כמו גם גרימת עייפות, איבוד זיכרון ועצבנות.

אך יש מלכוד – אם תקחו אספירין על מנת להרגיע את הכאב של המיגרנה, האספירין עלול להוריד את רמת החומצה הפולית ולהפוך את ספיגת ה B12 לקשה. אז בזמן שאתם מקלים על הכאב ביד אחת, אתם גם פותחים דלת למיגרנות נוספות.

cm2

נחושת וברזל

זה מתייחס יותר לנשים מאשר לגברים, רמות נמוכות של אלה יכולים לגרום לאנמיה שהיא גורם מרכזי למיגרנות. כשרמות הנחושת גבוהות זה הופך את ספיגת הברזל לקלה יותר בעזרת המאכלים שאנו אוכלים. כרוב עלים, שעועית, אגוזים, גבינת עיזים ואבוקדו הם מאכלים עשירים בנחושת, כאשר שעועית, דגנים מלאים, גרעינים שחורים, ירקות עלים ואפילו שוקולד הם עשירים בברזל.

cm3

פירידוקסין

הויטמין הזה נמצא בדגני בוקר, שעועית, ירקות וכבד. הוא חשוב לטיפול באנמיה, כמו גם במחלות לב. אבל מניעת מיגרנות הוא המקום בו הויטמין הזה באמת זורח.

הוא חשוב לשמירת הפעילות התקנית של הסוכרים, חלבונים ושומנים בגוף, והוא שומר על העצבים, המוח וכלי הדם בריאים.

מומלץ לצרוך 1.7 מ"ג של פירידוקסין ביום דרך מאכלים טבעיים.

cm4



ויטמין D

רמות נמוכות של ויטמין D יכולות לגרום לגוף לספוג מגנזיום בצורה לא טובה ולהעלות תגובות דלקתיות. מחסור בויטמין D קשור למיגרנות.

אתם יכולים להעלות את רמת ה D על ידי חשיפה לשמש – חשוב בעיקר בחודשי החורף. אפשר לקחת ויטמין D דרך מאכלים כמו ביצים, שעועית, כבד בקר, פטריות, חלב ומיץ תפוזים.

cm5

אם אתם חווים באופן קבוע מיגרנות חזקות ועוצמתיות, לכו לבדיקה אצל הרופא. .

One thought on “מחסור של ארבעת הדברים האלה בגוף שלכם יכול להעלות את הסיכון למיגרנות ב 300%”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *