מדענים מזהירים: המאכל הזה בסופו של דבר יגרום לסרטן. אל תתנו לילדים לאכול אותו!

כולנו יודעים שפאסט פוד (מזון מהיר) אינו בריא, ושהוא מכיל הרבה מאוד רעלנים ותוספים, ועדיין, איכשהו, אנשים לא מסוגלים לעמוד בזה, וזוללים אותו כל יום.

אחד המאכלים הפופולריים בעולם הם הנקניקיות. והעובדה היותר מפחידה היא שרוב מי שאוכל נקניקיות, הם ילדים. אמריקנים צורכים כ 7 מיליארד נקניקיות מדי שנה, למרות שהם יודעים שזה מזון מזיק ולא בריא.

נקניקיות מייצרים מבקר, חזיר, ועוף, אבל תהליך הייצור כולל שאריות של בעלי חיים כמו שומן, טפרים, רגליים, עור, אוזניים, להם מוסיפים תוספים כמו סירופ תירס, מלח, מונוסודיום גלוטמט, על מנת לשפר את הטעם.

הדבר המפחיד ביותר ברכיבים הלא בריאים הללו זה תהליך הייצור של הקרמין והמונוסודיום גלוטמט.  מפיקים אותם שריון של חרקים קטנים, אותם מרתיחים בנתרן פחמתי ואמוניה.

יותר מכך, היה מחקר שנערך על ידי מדענים מאוניברסיטת הוואי, ובמחקר גילו שבשר מעובד מעלה את הסיכון לסרט הלבלב ב 67%. סוג זה של 'בשר' כולל תוספים כמו ניטרט וניטריט, רכיבים מסוכנים מאוד, אשר מעלים את הסיכון לסוגים רבים של סרטן, כולל סרטן הקיבה, סרטן הלבלב, סרטן שלפוחית השתן, ועוד.

המכון לחקר הסרטן האמריקני אומר שאכילת נקניקיה אחת בלבד בשבוע מעלה את הסיכון לסרטן המעי הגס בעד 21%!

זכרו את המידע המפחיד בזה בפעם הבאה שאתם או הילדים שלכם רוצים לאכול נקניקייה. היא אולי טעימה, ואולי תהיו שבעים ומרוצים בשעתיים הבאות, אבל הנזק הבריאותי שהיא עושה לכם הוא בלתי הפיך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *