מדוע לשים שמיכה על העגלה של התינוק שלכם עלול להיות רעיון רע ומסוכן מאוד

הורים תמיד רוצים לשמור על בטיחות הילד שלהם, אבל האמת המפחידה היא שלפעמים זה יותר קשה ממה שזה נראה. אם דברים שונים שגורמים לסכנות לא צפויות, יכול להיות קשה לדעת מה בדיוק שומר על בטיחות הילד, ומה מסכן אותו.

ביום קיץ חם, הורים של תינוקות וילדים קטנים נוטים לכסות את העגלה עם שמיכה על מנת להגן עליהם מפני השמש. אך עכשיו מומחים מזהירים שהכוונה הטובה הזו עלולה להיות מסוכנת מאוד.

בימים חמים, הורים של ילדים צעירים מתפתים לכסות את העגלה עם שמיכה על מנת להגן עליהם מפני השמש.

tp1

אך מומחים מזהירים שלמרות הכוונות הטובות, עלולות להיות לזה השכלות מסוכנות מאוד…

tp2



המחקר הזה מראה שכיסוי העגלה עם שמיכה, אפילו דקה, כולאת את האוויר החם בתוך העגלה ויכולה להעלות את הטמפרטורות בעד 15 מעלות!

IMG_0852

השמיכה מהווה סכנה כפולה מכיוון שהיא גם מקשה על האפשרות לראות מה קורה עם הילד שנמצא בתוך העגלה וכך מעמידה אותו בפני סכנה של תשישות חום והתייבשות.

tp4

במהלך זמן רב, חום כבד יכול לגרום לתינוקות להיחנק, ומומחים מאמינים שהחום יכול לשחק תפקיד במוות בעריסה.

tp5

תשישות חום גם מקשה על ילדים צעירים לתקשר אם הם נמצאים במצוקה. סימפטומים שהורים צריכים לחפש אחריהם כוללים עייפות ותשישות יתר, עור לח ודביק, עצבנות, פה, עיניים ועור יבש.



tp6

רופאים מסכימים שהדרך הטובה ביותר לשמור על הילדים הצעירים מפני החום היא להקפיד שהם ישתו מים ולא להוציא אותם החוצה בשעות החמות של היום, בין 11 בבוקר ל 5 אחר הצהריים.

tp7

אם אתם חייבים לצאת באמצע היום, אתם יכולים לשים משקפי שמש על העיניים של הילד, כובע, וציוד נלווה לעגלה, כמו מאוורר שנדבק אליה.

tp8

צפו בסרטון החשוב הזה ולמדו איך למנוע הסיכון למוות בעריסה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *