ליאו האריה נפרד לתמיד מהאחים שלו, 15 שנה אחרי שחולצו יחד ממרתף של סוחר סמים

כשחושבים על BLT חושבים בדרך כלל על הכריך (או על הרכב הטראנס אם אתם בקטע), אבל החוות המחסה לבעלי חיים Noah’s Ark שנמצאת בג'ורג'יה, ארצות הברית, המשמעות של BLT היא אחרת לגמרי.

BLT הוא שם חכם שניתן לשלושה חברים מיוחדים וייחודיים שחולצו במהלך פשיטת סמים ב 2001.

באלו, דוב שחור, ליאו האריה, ושירחאן הטיגריס הבנגלי – שלושת החיות המרהיבות הללו חיו יחד במשך 15 שנה והתייחסו והתנהגו אחד כלפי השני כאילו הם נולדו מאותו הרחם.

אבל עכשיו, למרבה הצער, שלישיית BLT הפכה לצמד.

לפי עמוד הפייסבוק של Noah’s Ark, כשליאו לא התנהג כמו עצמו במשך מספר שבועות, בקושי אכל ולא היה פעיל, הם ידעו שמשהו לא בסדר.

הם החליטו לבצע ניתוח שיגלה מה הבעיה, ומה שהם מצאו עמד לשנות ה BLT לנצח.

80% מהכבד של ליאו היה מכוסה בגידולים סרטניים שלא היה אפשר לנתח, והם נאלצו לקבל את ההחלטה הקשה ביותר. אחרי שנתנו לבאלי ושירחאן להיפרד, החווה הייתה צריכה להיפרד מליאו גם.

עכשיו הם חוגגים את החיים שלו ומוודאים שהאחים שלו מתמודדים עם האובדן בצורה הטובה ביותר.

לזכרו של ליאו, אנחנו יכולים להסתכל ולהיזכר בחיים של שלישיית ה BLT בחוות המחסה שהצילה את חייהם ואפשרה להם לחיות חיים שמחים ומאושרים.

bl1

אחרי שחולצו ממרתף של סוחר סמים, ליאו התינוק, באלו ושירחאן הועברו למקום חדש ובטוח. כאן, בשנת 2001, ליאו ושירחאן בוחנים יחד את הבית החדש שלהם.



bl2

לשלושתם היה קשר כל כך מיוחד, הם עשו הכל יחד – התרחצו, ישנו, שיחקו ואפילו אכלו.

bl3

הקשר ביניהם היה כל כך חזק ומיוחד. המטפלים בחווה אפילו מאמינים שבאלו ושירחאן ידעו על הבעיה הרפואית של ליאו לפני שהם ידעו עליה.

bl4

השלושה עברו התעללות בתחילת חייהם, ונשארו שם אחד עבור השני במהלך מסע החיים שלהם.



אחרי שחולצו, הם יכלו להיפרד, כל אחד לדרכו, אבל הם נשארו יחד והוכיחו את הקשר המיוחד שלהם.

bl5

למרות שה BLT לא תהיה אותו הדבר בלעדיו, אנחנו יכולים לדמיין שהרוח שלו לעולם לא תעזוב אותם. השלישייה המדהימה הזו היא אחת שאף אחד לא ישכח, והשניים שנשארו איתנו יקבלו טיפול מיוחד בזמן תקופת האבל שלהם.

The BLT

Have you heard the story of how The BLT – Baloo, Leo and Shere Khan came to be?

Baloo the American black bear, Leo the African lion, and Shere Khan the Bengal tiger; known as "The BLT" came to Noah's Ark in 2001 after they were discovered by police officers in a basement of an Atlanta home during a drug raid. At only a few months old, all three cubs were frightened, malnourished, and infected with internal and external parasites when the Georgia Department of Natural Resources brought them to Noah’s Ark.
Baloo, Leo and Shere Khan eat, sleep, and play together and even seek out grooming and affection from one another, head rubbing and licking each another. Their terrifying early months in life bonded the three together and they are truly inseparable despite their obvious differences. How far can we spread their story? Please share. 🙂 <3

www.noahs-ark.org

Posted by Noah's Ark Animal Sanctuary: home of the BLT on Monday, April 13, 2015

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *