כשפריחה מוזרה הופיעה על הבן שלה, היא מיד קיבלה עזרה. למרבה המזל הם עצרו אותה בזמן…

הסיוט הכי גדול של כל הורה זה שהילד שלו נהיה חולה מאוד. ולמרבה המזל, קרן מקרגור ידעה בדיוק מה לעשות כאשר ראתה פריחה מסתורית על הגוף של בנה לפני מספר חודשים.

והכל היה בזכות פוסט בפייסבוק…

מספר ימים לפני שזה קרה, קרן ראתה תמונה בפייסבוק שכללה אזהרה לגבי מחלת ליים. אז כאשר היא ראתה את הפריחה בצורת עיגול על בנה בן השנתיים, היא ידעה שהיא צריכה לפעול במהירות.

lm1



מחלת ליים מופצת על ידי קרציות, אבל קרן מעולם לא ראתה אחת על בנה. למרות זאת, היא לא לקחה סיכון ולקחה אותו לרופא.

lm2

מסתבר שזו אכן הייתה מחלת ליים, ובנה קיבל את העזרה שהיה צריך במהירות. הוא יקבל אנטיביוטיקה והרגיש טוב יותר במהרה. קרן פרסמה פוסט אזהרה לכל ההורים בנוגע למחלה.

"אני מפצירה בכם לשים לב לנקודות הללו!!", כתבה קרן. "הן נראות כמו 'בול למטרה', ואם לא הפוסט שקראתי, מעולם לא הייתי יודעת שזה משהו רציני יותר מסתם פריחה שנגרמת מדשא".

את הפוסט שלה שיתפו מאות אלפי פעמים. ואפילו רופאים שיתפו תמונות של הפריחה של בנה.

lem



מחלת ליים עלולה להיות מסוכנת, אם לא מטפלים בה, ועלולה לגרום, בין שאר הדברים לעייפות, דלקת קרום המוח, ובמקרה הגרוע – שיתוק.

הקיץ כמעט כאן, והקרציות יהיו בכל מקום. שימו לב לילדים שלכם, ובדקו אותם ביסודיות אחרי שהם שיחקו בחוץ (בעיקר על דשא, או בקרבת כלבים וחתולים).

הסימן הראשון למחלת ליים הוא בדרך כלל פריחה במקום בו הקרציה עקצה. הפריחה נשארת בדרך כלל כשבוע עד ארבעה שבועות לאחר העקיצה, והקוטר שלה גדול יותר מ 5 ס"מ. לפעמים היא גורמת להרגשת גירוד ורדימות בעור.

סימפטומים שכיחים נוספים כוללים תשישות, כאבי ראש, וכאבי פרקים. כשהמחלה מתפשטת הסימפטומים יכולים לכלול כאב בצוואר, ידיים, גב ורגליים; איבוד משקל; ושיתוק זמני בפנים.

PLEASE READ (and share): I am so grateful for the post similar to this one that I saw three days ago… a post that…

Posted by Karen McGregor on Saturday, June 20, 2015

בבקשה שתפו את האזהרה הזאת עם כל ההורים שאתם מכירים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *