כך תיראו 10 שנים צעירות יותר בעזרת 5 שימושים שונים לשמן קוקוס

כשזה מגיע ליופי והבריאות שלכם, שמן קוקוס הוא אחד המרכיבים הכי טובים שאתם יכולים להשתמש מכיוון שהוא מכיל חומרים מזינים ובעל תועלות רבות. בכתבה הזאת נחשוף בפניכם 5 דרכים ייחודיות להשתמש בשמן קוקוס על מנת לטפל טוב יותר בעור שלכם ולהצעיר אותו בצורה מדהימה.

קצף גילוח נטול כימיקלים

קצף הגילוח שאנחנו קונים בסופר מרקט או בבתי המרקחת הוא יקר ומכיל כימיקלים אשר עלולים להיות מסוכנים לעור שלנו. לכן, תימנעו משימוש בהם בבית השחי וברגליים, והשתמשו במקום בשמן קוקוס בריא.

שמן קוקוס אינו יקר, הוא טבעי לגמרי, יש לו ריח נעים ותכונות אנטי-בקטריאליות. השמן מרגיע את העור אחרי הגילוח ומשאיר אותו לח וקורן.

מתכון:

מרכיבים:

*2/3 כוס שמן קוקוס
*2/3 חמאת שיאה
*2 כפות סודה לשתייה
*1/4 כוס שמן זית
*2 קפסולות ויטמין E (אופציונלי)
*10-20 טיפות שמן אתרי שאתן אוהבות

אופן ההכנה:

המיסו את חמאת השיאה ואת שמן הקוקוס יחד, ולאחר מכן כבו את האש, ערבבו את שמן הזית, ולאחר מכן הוסיפו את טיפות השמן האתרי והעבירו לצנצנת זכוכית. ערבבו היטב והכניסו למקרר.

ברגע שזה מתקבל מרקם מוצק, הוסיפו את הסודה לשתייה ואת הויטמין E, העבירו לקערה וערבבו בעזרת מיקסר עד שמתקבל המרקם הרצוי.

coco



קרם גוף ללילה

שמן קוקוס משמש כקרם גוף נפלא ללילה. יש למרוח קצת לפני השינה ולהשאיר אותו. בבוקר למחרת, העור שלכן יהיה נקי, רך ורענן. השמן חודר לעור ומטפח אותו.

מרכיבים:

* כוס אחת של שמן קוקוס
*רבע כף שמן עץ התה
*חצי כף שמן ויטמין E

אופן ההכנה:

ערבבו את שמן הקוקוס עם מיקסר עד שמתקבל מרקם קרמי. הוסיפו את שמן עץ התה ואת שמן ויטמין E, ואחסנו את הקרם במקרר. מרחו על הפנים לפני השינה.

קרם ידיים משמן קוקוס

הידיים שלכן יכולות להתקשות ולהיות מחוספסות בגלל מזג האוויר או כל סיבה אחרת, והן צריכות יותר תשומת לב וטיפול. שמן קוקוס הוא נפלא למטרה הזאת, ויכול לטפל בעור יבש ובלי לגרום לתופעות לוואי.

אתן יכולות להכין את קרם הידיים הזה בבית והוא יטפח את העור שלכן ויהפוך אותו רך וחלק.

מרכיבים:

*1/4 כוס שמן קוקוס
*1/8 כוס חמאת קקאו
*1 כף מיץ אלוורה
*1/8 כוס חמאת שיאה
*5-10 טפיול שמן אתרי (אופציונלי)
*1 כף שמן נוזלי (כמו חוחובה, שקדים וכו')

אופן ההכנה:

על אש קטנה חממו את שמן הקוקוס, חמאת הקקאו וחמאת השיאה, עד שהן נמסות. לאחר מכן, הסירו מהאש והוסיפו את השמן האתרי, השמן הנוזלי ומיץ האלוורה. ערבבו היטב והעבירו לכלי אחסון.


קרם שמן קוקוס לצלוליטיס

צלוליטיס היא בעיה שכיחה בימינו, ואנשים בכל העולם מתקשים למצוא דרך להילחם בה. שמן קוקוס הוא יעיל מאוד למטרה הזאת.

מרכיבים:

*3/4 כוס שמן קוקוס
*30 טיפות שמן אשכוליות אתרי
*2 כפות שעוות דבורים
*10 טיפות שמן רוזמרין
*30 טיפות שמן ברוש
*3 כפות מכשפה לוז
*10 טיפות שמן ערער

אופן ההכנה:

ערבבו את כל השמנים האתריים הרשומים למעלה יחד עם המכשפה לוז, המיסו את שעוות הדבורים על אש נמוכה והוסיפו את שמן הקוקוס. ברגע שמתקבל נוזל, הוסיפו את תערובת השמנים וערבבו את הכל היטב. שפכו את התערובת לכלי אחסון ושמרו במקום יבש וקריר.

סבון נוזלי ביתי

אפשר להשתמש בשמן קוקוס כדי להכין סבון ביתי. בדרך הזאת, תחסכו כסף, אך גם תשפרו את מצב העור בידיים שלכם ותמנעו מהשפעות שליליות של כימיקלים שנמצאים במוצרים שאתם קונים. הסבון הטבעי הזה יטפח את העור וימנע ממנו להתייבש, הוא ינקה אותו ויעשה אותו רך וחלק.

מרכיבים:

*1 כפית שמן ויטמין E (אופציונלי)
*1 כוס שמן קוקוס בתולי
*כמה טיפות של שמן אתרי לבחירתכם (בשביל הריח)

אופן ההכנה:

בכוס שמן הקוקוס הבתולי הוסיפו את שמן ויטמין E, וכמה טיפות של השמן האתרי. ערבבו הכל בבלנדר או מיקסר במשך 6-7 דקות על מהירות גבוהה. לאחר מכן, שפכו לכלי אחסון וזה מוכן לשימוש!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *