טקס שישפר את מצבכם הכלכלי: נסו את זה ותראו איך החיים שלכם משתנים!

האם תהיתם פעם מה המקור לבעיות הכלכליות שלכם בחיים ומדוע אתם כל הזמן מודאגים? תהיתם פעם האם הבעיה טמונה בחסימת אנרגיה בביתכם? אם תוכלו למצוא את הבעיה לחסימת האנרגיה, ישנו פתרון קל מאוד שיפתור את זה. המשיכו לקרוא ולמדו טקס פשוט שיעזור לכם לפתור את הבעיות הכלכליות ולמשוך לכיוונכם כסף.

אתם חוסכים, שומרים על הכסף שלכם, אבל עדיין, בסוף החודש אתם עדיין במינוס. האם זה קורה לכם לעתים קרובות? אל תדאגו – זה קורה לכולנו! כמובן שכסף לא קונה אושר, אבל הוא מצרך חשוב. כסף מספק בטחון ושגשוג, והפך למצרך חשוב מאוד בחיים של כולנו.

האם ידעתם שתשישות, לחץ ודאגה יכולים להשפיע על היכולת שלכם להרוויח כסף? לדעת את זה, הוא הצעד הראשון ליציבות כלכלית. הצעד הבאה קשור לטקס פשוט שיעלים את חסימת האנרגיה בביתכם ויתן לכם את הכוח להמשיך. יותר מכך, הטקס גם יעזור לכם למשוך כסף ולפתור את הבעיות הכלכליות שלכם.

מלאו אחר ההוראות הפשוטות כדי לשפר את מצבכם בחיים:

מרכיבים

2 בקבוקי זכוכית

2 נרות ירוקים

2 חופנים של אורז

6 גרגרי פלפל שחור

הכנה

את הטקס יש לבצע תמיד ביום שלישי, ולסיים אותו לפני יום רביעי בחצות. זה מה שעליכם לעשות:

שפכו מים בסיר והביאו לרתיחה כדי לנקות אותם מחומרים מזהמים, לאחר מכן, שפכו את המים לבקבוקים והוסיפו חופן אורז ו 3 גרגרי פלפל שחור לכל בקבוק, וסגרו אותם היטב. עכשיו הניחו בקבוק אחד בסלון ואחד במטבח, הדליקו נר מול הבקבוק והשאירו את הכל כך למשך שעה. את הבקבוקים יש לשים במקום גלוי, ולא להחביא אותם. אחרי שעה, חנקו את הלהבה של הנר עם כפית (אל תנשפו עליה), קחו את הבקבוקים והניחו אותם במקום בו אתם יכולים לראות אותם בכל יום.

טיפים

נסו לבצע את הטקס כשאתם לבד, ואל תארחו אנשים בזמן הזה מכיוון שהם עלולים להשפיע על היעילות שלו. אם אתם אנשים מאמינים, התפללו למלאך אוריאל בכל לילה כדי לברך את בריאותכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *