חושבים שקוקה קולה מבקבוק זכוכית היא הטעימה ביותר? ובכן, הנה הסיבה מדוע

אם אתם אוהבים לשתות קוקה קולה אז אתם (כמו רוב העולם) חושבים שהקולה הכי טעימה היא זאת שמגיעה בבקבוק זכוכית.

ובכן חברים, אתם לא מטורפים. למרות שאותו המשקה נמצא בתוך פחיות או בקבוקי פלסטיק, ולמרות שהדובר של קוקה קולה מתעקש ש:"הטעם הנפלא של קוקה קולה נשאר אותו הדבר ולא משנה באיזו אריזה הוא מגיע". יש סיבה מוכחת לכך שהמשקה טעים יותר כשהוא מגיע בבקבוק זכוכית.

bk1

החברים במשרדי החברה ציינו בעבר ש"הדרך המסוימת בה אנשים בוחרים ליהנות מהמשקה יכולה להשפיע של התפישה שלהם". אבל האם יכול להיות שהשוני בטעם יכול להיות בגלל משהו אחר מלבד הדרך בה אנו מעדיפים לצרוך את המשקה המתוק?

ובכן, התשובה היא…

bb1



כימאית מזון וחברה במכון לטכנולוגיה מזון, שרה ריש, חשפה שאם אתם רוצים ליהנות מקוקה קולה בצורה הכי טהורה אז עליכם לשתות אותה מבקבוק זכוכית. זאת מכיוון שיכולה להיות למשקה אינטראקציה עם חומרים אחרים במהלך האריזה. למרות שחברות מזון עובדות כדי למנוע זאת וה FDA מנסה לווסת מגע כימיקלי, זה יכול לקרות.

למשל, אפשרי שאצטלדהיד שנמצא בפלסטיק יוכל להיכנס למשקה ולשנות את הטעם המוכר. לכן, אפילו מגע קטן עם חומרים אחרים יכול לשנות בסופו של דבר את הטעם של המשקה.

kl1

קוקה קולה טוענים שמרכזי האריזה שלהם בכל העולם שומרים על אחידות נוקשה. אך הם כן מקבלים את הרעיון שיתכן וזמן המדף של המוצר וחשיפה לשמש יכולה להשפיע על הטעם.

אז הנה לכם חברים. הסוד נחשף. הטעם השונה הוא לא רק פרי דמיוננו.

האם לדעתכם הקולה מבקבוק הזכוכית היא באמת הטובה ביותר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *