זה מה שתנוחת השינה שלכם חושפת על האישיות שלכם

מצאנו מבחן פשוט שיכול לחשוף הרבה על מי שאתם. הוא ממש כנה.

התבוננו על התמונה למטה ובחרו את התנוחה בה אתם חושבים שאתם ישנים רוב הזמן, וגלו למטה מה היא חושפת על האישיות שלכם.

slp

1. אם אתם לא מסוגלים להירדם בלי להבליט את הברכיים שלכם הצידה בזמן שאתם שוכבים על הצד, אז אתם אנשים רגועים שאפשר לסמוך עליהם. לא קל להעליב אתכם, אתם לא מפחדים מהעתיד. אתם מחייכים אפילו בימים הכי גשומים וחורפיים, ויכולים להתמודד עם כל בעיה או שינויים בחיים שלכם.

2. אם אתם ישנים בעיקר בתנוחת העובר, אז אתם צריכים להרגיש מוגנים, מובנים ושיבינו אתכם. על ידי כיווץ בצורה הזאת, אתם מנסים להרחיק אתכם מבעיות שאתם צריכים להתמודד בעולם שסובב אתכם. הדרך הטובה ביותר לבטא את הכישרון שלכם היא באמצעות ציור, ריקוד או כתיבה.

3. אם אתם ישנים בשכיבה על הבטן עם הידיים והרגליים בולטות החוצה, אז אתם מנהיגים. אתם אימפולסיביים ולוקחים יוזמה, ומוודאים שיש סדר בחיים האישיים והמקצועיים שלהם. אתם אוהבים לתכנן דברים מראש ולא חובבי הפתעות. היכולת שלכם לשמר ולחוש אחריות עוזרת לכם להשיג הצלחות גדולות.



4. אם אתם ישנים בשכיבה על הגב, אז אתם אנשים חיוביים שאוהבים את החיים, ואתם רגילים להיות במרכז העניינים ואוהבים חברה טובה. אתם עובדים בעקשנות והתמדה אך בצורה רציונלית, מעדיפים תמיד לספר את האמת. לאנשים שישנים בתנוחה הזאת יש אישיות חזקה מאוד.

5. אם אתם ישנים כמו חייל ב'הקשב', בשכיבה על הגב עם הידיים בצדדים, אז אתם כנראה אנשים מסודרים ומאורגנים, שיודעים מה המטרות שלהם בחיים ועושים הכל כדי להשיג אותן. אתם יכולים להיות נוקשים, פדנטים ודורשים ברבה מאחרים, אבל בעיקר אתם דורשים מצוינות מעצמכם.

6. אם אתם ישנים עם רגל אחת מונפת, אז הסיכויים הם שיש לכם אישיות בלתי צפויה שלוקחת אתכם לכל מיני הרפתקאות, בזמן שמצב הרוח שלכם יכול להשתנות כל כך מהר שזה עלול לבלבל את הסובבים אתכם. לעתים קרובות אתם מתקשים להגיע להחלטות. בסך הכל, בעבודה ובחיים האישיים, אתם מעדיפים יציבות, שקט, שלווה, ויסודיות.

ואם אתם ישנים בתנוחות שונות המשמעות היא שיש לכם אישיות מסובכת ועמוקה שאפילו אתם עדיין לא הצלחתם להכיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *