זה מה שיקרה לגוף שלכם אם תשתו בכל יום כוס אחת של מי קוקוס

מי קוקוס, שמגיעים מקוקוסים צעירים, הם מרענן שכיח ועוצמתי עם פוטנציאל איחוי גבוה. דלי קלוריות ועשירים בתוספים כמו נוגדי חמצון, ויטמין C ו B, סידן, מגנזיום, מנגן, חומצות אמינו וברזל, המים הללו מציעים תועלות בריאותיות רבות. וגם, הם טעימים מאוד.

אם תשתו מי קוקוס כל יום – אותם אפשר להוסיף למשקה, לשייקים, או לשתות לבד, אתם תקבלו את התועלות הבריאותיות האלה:

מסייעים לירידה במשקל

מי קוקוס הם דלי קלוריות ועשירים באנזימים ביואקטיביים אשר מסייעים לעיכול וחילוף החומרים. לכן, הם יזרזו את תהליך הירידה במשקל. בנוסף, הם מכילים אשלגן, אשר מאזן את רמת הנתרן בגוף.

מקלים על הרגשת האנג אובר

המים האלה מקלים על הרגשת בחילה והקאה כתוצאה מההאנג אובר. המים ירוו את הגוף וימנעו את הלחץ החומצי של האלכוהול.

מעטים את תהליך ההזדקנות

מי קוקוס מכילים ציטוקין אשר מעטים את תהליך ההזדקנות של הגוף ומטפחים ומעניקים לחות לעור. אם אתם רוצים למנוע הזדקנות של העור, ערבוב 2 כפות אבקת אלגום עם כוס מי קוקוס ומרחו את הפנים. תנו לזה להתייבש ואז קלפו.

השבת נוזלים לגוף

האלקטרוליטים שנמצאים בקוקוס משיבים נוזלים לגוף ומטפלים בבעיית שלשול והקאה שנגרמו כתוצאה מהתייבשות. יותר מכך, מי הקוקוס יעניקו לגוף שלכם את האנרגיה שאבדה.

מסייע לבריאות הלב

מי קוקוס מצוינים גם לבריאות הלב בזכות העובדה שהם לא מכילים שומנים או כולסטרול. מה שהם עושים זה מפחיתים את הסיכון למחלות לב ומעלים את רמת הכולסטרול הטוב (HDL). בנוסף, הם משפרים את זרימת הדם ומפחיתים את הסיכון לבעיות לב.

חומר משתנן

מי קוקוס משמשים גם כחומר משתנן מצוין. אם אתם רוצים לטפל בבעיית כליות או שלפוחית ולהילחם בחיידקים, הוסיפו כפית מלח לכוס מי קוקוס ושתו 2 כוסות של המשקה.

מאזן את רמת הסוכר בדם

מי קוקוס עשירים בחומצות אמינו וסיבים אשר מורידים את רמת הסוכר בדם ומונעים סוכרת.

הקלה בכאבי ראש

כאבי ראש מתרחשים בדרך כלל כתוצאה מהתייבשות. לכן מי קוקוס, אשר עשירים במינרלים ואלקטרוליטים, מהווים פתרון מצוין לבעיה.

מאזנים את לחץ הדם

מי קוקוס מכילים מגנזיום ואשלגן אשר מסייעים לאזן את לחץ הדם.

מאזנים את רמת ה pH

אם אתם צורכים הרבה מזון מעובד, סוכרים ופחמימות, הגוף שלכם יהפוך חומצי. זה אומר שאתם עלולים לסבול מבעית בריאותיות רבות, כמו למשל סרטן. מי קוקוס מסייעים לאלקליות הגוף ומונעים את השפעת החומציות.

כפי שאתם רואים, מי קוקוס הם בריאים ביותר ומעניקים לגוף תועלות בריאותיות רבות. שתו כוס אחת ביום, והגוף שלכם יודה לכם מאוד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *