זאת הסיבה שתוחלת החיים של אנשים בשבט הזה היא מעל גיל 100, והם לעולם לא חולים בסרטן

הרפואה המודרנית מתעלמת מסוגים שונים של תרופות טבעיות וצמחים, שידועים ביכולת לשלם לפעול נגד מחלות מסוכנות כמו סרטן.

ויטמין B17, הקרוי גם לאטריל, הוא אחד מהם, והתוספים המכילים לאטריל אינם מותרים לשימוש.

ידוע שאנשים החיים בתרבויות פרימיטיביות נחשפים הרבה פחות לסרטן מאשר אלו החיים בחברה המודרנית. ובצפון פקיסטן יש שבט כזה העונה לשם האנזה.

השבט קיים כבר מאות שנים, וחברי השבט אינם יודעים מה זה סרטן. הסוד לחסינות שלהם מסרטן הוא ויטמין B17. הם צורכים כ 3000 מ"ג מהויטמין מדי יום!

חברי השבט מחשיבים את אלו שיש להם יותר עצי אפרסק – בריאים יותר. אפרסקים יבשים מכילים כמויות גדולות מאוד של B17.

התרופה הטבעית נאסרה לשימוש בתעשיית הסרטן. אחד הרופאים הבודדים שהשתמשו בלאטריל כדי לטפל בחולי סרטן הוא ד"ר ארנסט ט. קרבס (1912-1996). הוא אפילו ערך מחקר בו פרסם ראיות חשובות שהויטמין עובד מצוין בטיפול במחלה.



איך הויטמין עובד?

ויטמין B17 מכיל: מולקלה אחת של מימן ציאנידי, שתי מולקולות של גלוקוז, ומולקולה אחת של בנזאלדהיד. כאשר אנזים בשם בטא גליקוזיד בא במגע עם המולקולות, הם משחררים את הבנזאלדהיד אשר נמצא לעתים בתאים סרטניים.

צריך להיות כמויות גדולות של גלוקוז או אנרגיה כדי שתאי הסרטן יוכלו להתפתח. עם צריכת ויטמין B17, הם סופגים את מולקולות הגלוקוז.

במילים אחרות, הבטא גליקוזיד משחררים את הציאניד והבנזאלדהיד, והם משמידים בצורה יעילה את התאים הסרטניים.

B17 קטלני לתאים סרטניים והוא בריא לתאים הבריאים, מכיוון שהוא מכיל ריכוז גבוה של אנזימי בטא גליקוזיד. הציאניד והבנזאלדהיד הם תרכובות רעילות אשר אין להן השפעה רעילה כאשר משלבים אותן עם מולקולות הגלוקוז שנמצאות ב B17.

צריכה יומית

מומלץ לצרוך 5-7 זרעים ביום כדי למנוע סרטן. חולים שכבר אובחנו מומלץ לצרוך 1-2 זרעים בכל שעה, ולא יותר מ 35 זרעים ביום. משקל האדם מחולק ב 3, נותן את הכמות המקסימלית שיש לצרוך בכל יום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *