זאת הדרך הזולה והיעילה ביותר לנקות את המים שלכם מאלומיניום, כלור, ליתיום ופלואוריד

מי הברז שלנו מכילים פלואוריד, כלור ומינרלים אחרים כמו מגנזיום, סידן, נתרן ועוד. הם גם מכילים מנגן, נחושת, ברזל, ניטרים, ועוד.

לפי דוח של AP, במחקר שנערך במי ברז של 24 מקורות שונים, כולם הכילו כמויות קטנות של תרופות הכוללות הורמונים, מייצבים ואנטיביוטיקה. הבעיה עם מתכות כבדות היא שכאשר הן מצטברות בגוף, הן עלולות להוביל לבעיות בריאות רבות אשר משפיעות על האיברים שלנו. על פי מחקרים, מתכות כבדות מובילות לאצהיימר, ומחלות לב וכלי דם. הן גם יכולות לגרום לבעיות כמו אפילפסיה, שיתוק, פרקינסון ואי ספיקת כליות.

למרבה המזל, לפי מחקרים חדשים, ניתן להשתמש בכוסברה כדי לטהר את המים, כשהיא סופגת את המתכות העבדות ואת הכימיקלים המזיקים תוך כדי התהליך.

מדוע כוסברה?

כוסברה מכיל כימיקלים שיכולים להיקשר לחומרים רעילים, מה שיגרום לחומרים הרעילים הללו להתנתק מהרקמות, ובסופו של דבר לצאת מהגוף. הסוד מאחורי היעילות של צמח התבלין הזה נמצא במבנה של הקירות החיצוניים של התאים שלו. זה מבנה אידיאלי לספיגת מתכות כבדות.

דאגלס שאור הוביל צוות מחקר ממכללת Ivy Tech בארצות הברית, יחד עם חוקרים מקסיקנים, והם הגיעו למסקנה שעלי כוסברה הם הדרך הזולה והיעילה ביותר לטהר את המים, במיוחד באזורים עניים יותר בהם המים לא תמיד נקיים.

צוות המחקר בחן מספר צמחים, וקבעו שכוסברה הוא הצמח היעיל והסופג ביותר שיש. לפי שאור, ניתן לטפל בקלות יחסית ברעלים האורגניים בעזרת שיטות שונות, אבל הדרך היחידה להיפטר ממתכות כבדות במים היא לטהר אותם עם חומרים כמו פחם פעיל. אבל החומרים האלה יקרים בהרבה, ומדינות מערביות, למרות שהן עשירות יחסית, מעדיפות למצוא פתרון זול יותר, בטח ובטח מדינות עניות יותר.

חשוב לציין שחופן עלי כוסברה יכולים לנקות כ 2 ליטרים של מים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *