התגלית המקרית של האונקולוג – המיץ שהורג את הסרטן

קבוצה של מדענים קנדים גילו שישנו צמח שיכול לחסל תאים סרטניים באופן טבעי בלי תופעות לוואי תוך יומיים!

החדשות מגיעות מאוניברסיטת ווינדסור, שם המדענים חקרו משנת 2009 את השפעות צמח השן הארי נגד הסרטן. הפרויקט החל כאשר אונקולוגית אחת גילתה קשר בין תה שורש שן הארי לבין הקטנת הסיכון למחלת הסרטן.

פמלה אוובדג'ה היא פוסט דוקטורנטית באוניברסיטה והיא מצאה את תועלות השורש. "אונקולוג אחד שעבד איתנו סיפר לנו על השיפור הבלתי ייאמן של המטופלים שלו מצריכה יומיומית של תה שורש שן הארי. "

"מיד התחלנו לחקור את התה הזה כדי לראות איך מטופלים נוספים יגיבו לו, אך היינו סקפטיים. חשבתי ששן הארי צומח בכל מקום, ואם יש בו כל כך הרבה תועלות, אנשים היו מוצאים את זה מזמן", אמרה פמלה.

"מאז שהתחלנו את הפרויקט, הצלחנו להוציא תמצית משורש שן הארי ולהשתמש בה על סוגים רבים של סרטן בתנאי מעבדה. במעבדה, ראינו את היעילות שלה נגד תאי לוקמיה, סרטן המעי הגס, סרטן הלבלב, ומלנומה. גילינו שלשורש שן הארי יש השפעה חזקה ביותר עליהם בלי שהוא פוגע בתאים הבריאים. יותר מכך, מחקרים אישרו את היעילות שלו בעכברים שהושתלו בהם תאים סרטניים של בני אדם", אמרה אוודג'ה.

תמצית שורש שן הארי אושרה לניסויים בבני אדם ב 2015 והיא נמצאת בשלב הראשון של מחקר לטיפול בלוקמיה ולימפומה. ד"ר סיארי פאנדי, ביוכימאי מהאוניברסיטה ואחד החוקרים המובילים, מחשיב את התמצית לאחת התרופות הטבעיות הטובות ביותר נגד מחלות קטלניות.

איך זה עובד?

התמצית עובדת בכך שהיא גורמת למוות תאי מתוכנן של התאים הסרטניים. כלומר, היא גורמת לתאים הסרטניים להתאבד בלי לפגוע בתאים הבריאים בשום צורה. למרות שהמחקר נמצא בשלביו הראשונים, הוא הראה פוטנציאל גדול ויכול להיות בסיס לטיפולים עתידיים.

מקור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *