השילוב הזה של פלפל שחור, לימון ומלח יכול לרפא את הבעיות הבריאותיות האלה טוב יותר מכל תרופה!

פלפל, מלח, ולימון הם רכיבים שמשתמשים בהם בכל בית. משתמשים בהם בעיקר בסלט, או תבשילים אחרים.

אבל לא הרבה יודעים שהרכיבים האלה הם בריאים מאוד ושהם יכולים לספק הרבה יותר מאשר טעם לאוכל. ברכיבים הללו משתמשים כתרופה, והם יכולים להחליף את היעילות של תרופות מסוימות כדי לרפא מחלות שונות – בדרך טבעית לגמרי.

תועלות בריאותיות שהשילוב הנפלא הזה מספק:

  1. בחילה

אם אתם סובלים מבחילות, קחו כוס מים חמים, הוסיפו כף מיץ לימון, וכפית פלפל שחור. שתו לאט לאט כדי לקבל תוצאות אופטימליות.

  1. כאב שיניים

אם יש לכם כאבי שיניים ולא יכולים ללכת לרופא השיניים, נסו את התרופה הזו: ערבבו חצי כפית פלפל שחור, וחצי כפית שמן ציפורן. מרחו את הנוזל על האזור הכואב. תוך מספר שניות אתם תרגישו הקלה ניכרת בכאב.

  1. צינון

כדי לטפל בבעיה הזו ערבבו כמון, פלפל שחור, אבקת קינמון, וזרעי הל, שפכו מים רותחים, ותשאפו את האדים.

  1. ירידה במשקל

עליכם לערבב כפית פלפל שחור, 2 כפות מיץ לימון וכף דבש, ומים. ערבבו יחד ושתו את המשקה בבוקר על בטן ריקה.

  1. שפעת

קחו קערה גדולה, והכניסו לתוכה מים רותחים. סחטו חצי לימון ואל תזרקו את הקליפה, אלא הוסיפו אותה לקערה. השאירו את הקערה 10 דקות, עד שהיא מתקררת – אבל לא יותר מדי, הוסיפו דבש אורגני כדי לשפר את הטעם.

  1. כאב גרון

קחו כוס ומלאו אותה מים  חמים, הוסיפו חצי כפית פלפל שחור, כף אחת מיץ לימון וחצי כפית מלח ים. גרגרו את התערובת הזו פעמיים ביום. הטכניקה הזו תרגיע את כאב הגרון, ותמנע שיעול.



  1. פצעים בפה

קחו כוס מים חמים והוסיפו אליה מלח הימלאיה ורוד. ערבבו היטב וגרגרו את המים האלה אחרי ארוחות. זה ירפא את הרירית בפה, וירפא את הפצעים מהר יותר בגלל היכולת של המשקה לחסל חיידקים רעים בפה.

  1. הוצאת אבני מרה

כדי להיפטר מאבני מרה, תצטרכו לערבב פלפל שחור ומיץ לימון ביחס שווה, ו 3/4 כמות שמן זית. השילוב הזה מפרק את אבני המרה לפני שנפטר מהן.

  1. התקף אסתמה

קחו 10 גרגרי פלפל שחור, 15 עלי בזיליקום, ושני ניצני ציפורן, ושימו אותם במים חמים. השאירו את התערובת הזו במשך 10 דקות, ואז צרכו אותה כשהיא עדיין חמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *