הסטנדאפיסט טל סולומון התקשר להוט ונתן לנציגת שירות לדבר עם "מענה קולי ממוחשב"

הסנטדאפיסט טל סולומון עשה להוט מה שכנראה כל לקוח של הוט רוצה לעשות להם – להיכנס באמ'אמא של שירות הלקוחות שלהם.

סולומון התקשר לשירות הלקוחות וכאשר ענתה לו נציגה בשם עמית הוא נתן לה לדבר עם "מענה קולי ממוחשב".

הבנאדם גאון!

אם תרצו לראות את סולומון על הבמה אז הופעת הסטנד אפ המלאה הקרובה שלו תתקים ביום רביעי 17.12.14, ב21:30, ב"סטנד אפ פקטורי" בתל אביב,  כרטיסים בהנחה במוקדמת תוכלו להשיג בטלפון (03-6762939) או אונליין בהנחה כאן.

הפייסבוק של טל סולומון כאן ואתר הבית כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *