הסבתא הזאת חיבקה חיילים בשדה התעופה במשך 12 שנים. כשהיא לא הייתה שם, זה מה שהם עשו…

נראה שבכל קהילה, יש את האנשים המיוחדים שהמעשים הלא אנוכיים שלהם מביאים רק אושר לאלו הסובבים אותם.

במרכז טקסס, אליזבת' ליירד בת ה 83 ידועה יותר בכינוי 'אשת החיבוקים', בגלל המחווה הקטנה והקבועה שהיא עושה, כשהיא נוסעת לבסיס חיל האוויר הקרוב בפורט הוד, כדי להביע את ההערכה והכבוד שלה עם חיבוק לחיילים שנוסעים למשימה.

li1



למעשה, אליזבת מביעה את הערכתה בצורה הזאת מאז שנת 2003.

המחווה הקטנה שלה השפיעה רבות על אלו שמשרתים את מדינתם, כשאליזבת מספקת להם את המנה האחרונה של אדיבות והכרה לפני שהם עוזבים את ביתם, אולי בפעם האחרונה.

אך כאשר הם חוזרים הביתה, אתם יכולים להיות בטוחים שליירד תהיה שם, מחכה להם עם זרועות פתוחות, מוכנה לברך אותם על שיבתם הביתה.

li2

במהלך 12 השנים שהיא עמדה לצידם את החיילים, היא חילקה יותר מחצי מיליון חיבוקים.

אבל יום אחד אליזבת' לא הייתה שם.

אף אחד בקהילה לא ידע, אבל אליזבת' נאבקת בסרטן השד ב 11 השנים האחרונות, ולאחרונה היא אושפזה בבית החולים.





החיילים מיד הבחינו בהיעדרותה של אליזבת, וכאשר הם גילו את הסיבה מדוע, הגברים והנשים הנפלאים שאליזבת עמדה לצידם במהלך השנים החלו לבקר אותה בבית החולים, במאמץ להחזיר לה על כל החיבוקים שהיא חילקה.

סמל ג'ראבז ווילקס אמר לחדשות NBC: "זה יהיה כבוד עבורי לתת לה חיבוק בעת הצורך. היה חשוב לי להגיע לכאן ולהראות לה קצת אהבה בגלל האהבה הרבה שהיא הראתה לי".

החיילים גם הקימו עמוד התרמה באינטרנט על מנת לכסות את ההוצאות הרפואיות של אליזבת, ומאז גייסו יותר מ 80,000$.

li3

הבן של אליזבת, ריצ'רד דוויס, אמר: "כמות האנשים שהגיעו, התגובות של אנשים, זה מדהים. היא נגעה בכל כך הרבה אנשים עם חיבוק אחד קטן".

בעולם עם כל כך הרבה שנאה, כאב וכאוס, זה נפלא לראות אנשים כמו אליזבת' ליירד מאירים את חייהם של אלו הסובבים אותם. אליזבת', את אישה נפלאה ונדיבה, ואנחנו מאחלים לך החלמה מהירה.

על מנת לתרום לעמוד ההתרמה של אליזבת' ליירד, לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *