המוצר הטבעי הזה שאתם יכולים לקנות בכל מקום הוא הפתרון לשערות שיבה ואיבוד שיער

שיער שיבה זה מבאס! אם אתם כמו רוב האנשים אתם ודאי פונים לצבע לשיער. אבל מסתבר שיש אופציה נוספת.

וזה שמן קוקוס. השמן יכול לפתור בעיות שיער רבות עבור גברים ונשים.

שמן קוקוס משמש כנוגד חמצון וחומר חיטוי, עם השפעה עצומה על הקרקפת. טיפולי שיער רבים ושמפו סיליקון שונים פשוט יושבים על השיער שלכם, בזמן ששמן קוקוס נכנס לשורש הבעיה, פשוטו כמשמעו. עכשיו בקשר לשיער אפור. שמן קוקוס יכול להגן על זקיקי השיער שלכם, במיוחד אלו שאחראים של שינוי הצבע.

מה עם קשקשים? מכיוון שזיהומים פטריתיים קלים הם האחראים על קשקשים, ולשמן קוקוס יש יכולות אנטי-פטרייתיות טבעיות, אפשר להשתמש בשמן כדי להיפטר מהקשקשים. הוא מכיל גם שומנים בריאים, ו-ויטמינים, המעודדים צמיחת שיער חזקה ובאותו הזמן נלחם באיבוד שיער. אתן אפילו יכולות לתקן קצוות מפוצלים בעזרת שמן קוקוס!

ko1



השתכנעתם? מצוין, מכיוון שזה קל מאוד ליישום והקסם יכול לקרות במהלך הלילה. קחו קצת שמן קוקוס טהור ושפכו לקערה, לאחר מכן הכניסו את הקערה אל תוך קערה גדולה יותר המלאה במים חמים. עכשיו תנו לזה לשבת. תעסו את השמן אל תוך הקרקפת ברגע שהוא נוזלי. עטפו את הראש עם מגבת. והישארו כך במהלך הלילה. אם אתם משתמשים בשמן קוקוס מעובד, מרחו אותו ישר בשיער, השאירו אותו 15-30 דקות, ואז שטפו את השיער עם שמפו.

הנה פידבק של מישהי שהשתמשה בשמן קוקוס:

"זה עובד מעולה!!! שטפתי את השיער ושמתי מספיק שמן כדי לכסות את כל השיער והקרקפת. בזמן שהוא יושב על השיער הוא מתרכך. עטפתי את השיער עם מגבת, התעוררתי בבוקר ושטפתי את השיער. אם יש לכן שיער יבש, אתן יכולות למרוח קצת בקצוות השיער ולעצב אותו כרגיל. תקנו שמן קר, לא מזוקק אורגני, לא את השמן הזול שאפשר למצוא בסופר מרקט שהטעם שלו הוא כמו של שומן, אתם רוצים את השמן שהטעם שלו הוא כמו האושר של מרכז השקד. זה מצוין גם בשוקו חם ותה. אני מורחת אותו גם על העור אחרי המקלחת. זה מצוין לכתמי זקנה :)"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *