הם מצאו גורי חתולים נטושים במזבלה. אך אז הם הסתכלו מקרוב והבחינו במשהו שונה…

גורי החתולים הללו נולדו עם מוגבלויות רציניות, אך איכשהו הצליחו לשרוד. אבל אם זה היה תלוי בבעלים המקורי שלהם, הם היו כבר מתים מכיוון שהוא השאיר אותם למות במזבלה מיד אחרי שהם נולדו. הרגליים שלהם היו מעוותות לחלוטין.

tt1



עובדים במזבלה הבחינו בגורים הקטנים והעבירו אותם לאישה בשם לורה ונכדתה. הן טיפלו בהם עד שהבריאו. הנכדה סיפרה, "הרגשתי שהם יכולים לשרוד ורציתי לעשות הכל עבורם".

tt2

אחת הגורות לא שרד את הלילה למרבה הצער. אבל השתיים האחרות, קרלי ופרצל, שרדו, החלו לאכול, לעשות מיאו, ולקפץ כמו גורים רגילים, למרות הבעיות הפיזיות מהם סבלו.

tt3

אך למרבה הצער, גם לקרלי לא היו הכוחות לשרוד. פרצל הושפעה מאוד מהמוות שלה מכיוון שאי אפשר היה להפריד ביניהן. אך פרצל מצאה את הכוחות לשרוד. לורה דיברה על פרצל, "היא ידעה שהיא יכולה לעשות את זה. היא לא הייתה חתולה רגילה. "

tt4

בסופו של דבר פרצל מצאה בית חם וקבוע שמונה חודשים אחר כך, וזה היה דרך סרטון שהועלה ליוטיוב. כאשר צפתה בסרטון, הבעלים החדשה אמרה, "התאהבתי בה מיד".

tt5



"רציתי לטפל בה ושתרגיש נאהבת ובטוחה". השתיים פיתחו קשר חזק מאוד, ולמרות כל האתגרים, הבעלים החדשה ידעה שזה הדבר הנכון לעשות, ומרגישה בת מזל שפרצל איתה.

tt6

צפו בסיפור המלא של פרצל בסרטון למטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *