הם הצילו חתולה בת 17 ופרסמו את זה בפייסבוק. מה הם כתבו? נשארתי ללא מילים

בית המחסה Canine Haven בדרך כלל מחלץ כלבים, אבל במקרה הזה, העמותה הקנדית נאלצה להציל חתולה זקנה.

במכתב פתוח בפייסבוק, העמותה פנתה לבעלים של החתולה הזקנה ושיתפה את המחשבות שלה לגבי המעשים שלה.

"החלטת שאת רוצה לעבור לדירה שלא מאפשרת בעלי חיים (ודרך אגב, זה נגד החוק בטורונטו). אני לא יודע מה פיתה אותך. אולי זה היה חבר או חברה. אולי נוף יפה יותר. אולי אהבת את הריהוט. כך או כך, זה היה יותר חשוב לך מאשר החתולה. אז לקחת אותה לבית המחסה, כשהיא עדיין עונדת את הקולר הורוד והחמוד שלה, וצירפת אליה פתק בו היה רשום שהיא עדיין בריאה מאוד יחסית לגיל שלה, מאוד חברותית ואוהבת לישון בשמש! אני משער שאת מכירה אותה היטב – אפילו רשמת את תאריך הלידה שלה בפתק, מה שגורם לי להאמין שהיא הייתה איתך כל חייה".

"ואז עזבת, כשאת בטוחה שבאמצע עונת הגורים, החתולה בת ה 17 שלך תמצא בית. בית המחסה צילם את הפנים המפוחדות שלה עם העיניים הגדולות ופרסם את התמונה באינטרנט".

"במשך שבועיים הסתכלתי על התמונה. קיוויתי שעוד מישהו יראה את הפחד שלה וירגיש שהוא חייב לעזור לה, אבל הציבור לא ראה את זה. היא חזרה לבידוד, מקבלת זריקות ויטמין B ועירויים. עוזרת הוטרינר רשמה 'מדוכאת' על הכרטיס שלה. אני לא מופתע. גם אני הייתי מדוכא אם הייתי עובר מ'שינה תחת השמש' לכלוב מתכת עם שכבת עיתונים דקה".



"בסופו של דבר, היום, לא יכולתי לעמוד בזה יותר. הרגשתי אשם שהיא יושבת בכלוב שלה, אז ירדתי למטה להביא אותה, ועכשיו היא מכורבלת בשמיכת פליז על עץ חתולים בשירותים שלי. כשאני נכנס לשם היא משפשפת את הראש שלה על היד שלי".

"היום, ניקיתי את הבלאגן שאת יצרת. הרגשתי רע עבור החתולה שלך, הרבה יותר רע ממה שאת הרגשת. ובכל רחבי העיר, מחלצים נוספים עושים אותו הדבר. הם מצילים את החתולים והכלבים שאתם נוטשים. וכולנו חשבנו לעצמנו בדיוק את אותם הדברים בזמן שעשינו את זה: איך יכולתם ליצור סיטואציה כזאת? איך זה שאתם לא מרגישים חרטה? איך זה שאתם יכולים להפנות את גבכם ולעזוב בעל חיים שחי איתכם בבית במשך שנה, עשר שנים, חמש עשרה שנים, כשאתם יודעים שהם עלולים למות בגלל המעשים שלכם?".

"אני לעולם לא אפגוש אותך כדי לשאול אותך את השאלות אלה. אני רק מקווה שאני אפגוש את האדם הזה שיהיה מספיק טוב כדי להעניק לתינוקת שלך את האזור הזה עם השמש כדי שהיא תוכל לישון בו בשארית חייה (לא משנה כמה זמן זה יהיה). זה מגיע לה, וזאת בושה גדולה שלא הייתה לך ההגינות להעניק לה את זה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *