היא עשתה דבר אחד כשנכנסה לרכב. עכשיו היא מנסה להזהיר אחרים מפני הסכנה

בתאני בנסון, סטודנטית בת 22, הייתה בדרכה הביתה במושב ליד הנהג של הרכב של חבר שלה. השניים ביקרו את אמה של בתאני, וידעו שהנסיעה הביתה תארך כמה שעות. בתאני הייתה עייפה, אז היא השעינה את המושב אחורה ושמה את רגליה על הדשבורד כדי לנוח.

bt1

נשמע מוכר? הרבה מאוד אנשים רוצים שיהיה להם נוח יותר בנסיעה ארוכה. אך השינה השלווה של בתאני הופרעה על ידי תאונה ששינתה את חייה לנצח.



bt2

בהמשך הכביש, רכב אחר נכנס באופנוע. טרקטור שהיה מאחוריהם בלם בחוזקה כדי להימנע מהתנגשות. וחברה של בתאני, שהיה מאחורי הטרקטור, בלם גם הוא. אך זה היה מאוחר מדי, והם נכנסו בטרקטור שהיה לפניהם, ושניהם סבלו מנזק בלתי הפיך. חברה של היה זקוק ל 100 תפרים, אך בתאני נפגעה בצורה קשה בהרבה.

bt3

כאשר כריות האוויר התנפחו, הם פגעו במיתר הברך שלה במהירות של כ 320 קמ"ש. הברכיים של בתאני עפו לפנים שלה, שברו את אפה, פצעו את עיניה, ושברו את עצם הלחי. כריות האוויר שהיו אמורות לעזור לרכך את המכה, גרמו לבתאני נזק בלתי הפיך מכיוון שרגילה היו על הדשבורד.

בתאונה, רגליה של בתאני רוסקו ונשברו. עכשיו כפות הרגליים שלה קטנות בשתי מידות נעליים מלפני התאונה, והיא יכולה ללכת רק עם נעל אורתופדית שמיוצרת במיוחד עבורה.




bt4

בתאני לעולם לא תחזור לעצמה אחרי התאונה הזו. הראייה והשמיעה שלה נפגעו, והיא לא זוכרת שום דבר מהתאונה. בתאני, היום בת 26 סבלה מדימום מוחי שהשאיר אותה עם יכולת מנטלית של ילדה בת 13, והיום היא גרה עם אמה שמטפלת בה.

בארבע השנים מאז התאונה, בתאני ואמא שלה הפכו להיות שגרירות של חגורות בטיחות, ובטיחות כללית ברכב. יחד, הן מקוות להפיץ את הסיפור של בתאני על מנת למנוע מאחרים להיפגע על ידי טעויות כל כך פשוטות. שתיהן מקדישות את חייהן למנוע תאונות כאלו בעתיד, ומקוות להזהיר אנשים שלא ישימו את הרגליים שלהם על הדשבורד בזמן נסיעה.

עזרו לבתאני ואמא שלה על ידי שיתוף הסיפור עם חברים ומשפחה שאולי לא מודעים לסכנות הרבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *