הזקן שלכם לא גורם לכם רק להיראות יותר יפים – הוא גם עושה פלאים לבריאות שלכם

זקנים חשובים לנו מאוד. זה סמל לגבריות המחוספסת שלנו, המצרך האמיתי של גבר שבגברים. למעשה, הם כל כך חשובים שישנם גברים שלא יכולים לגדל זקן עושים השתלת זקן.

יש כאלה שטוענים שתם זמנם של הזקנים. אחרים אומרים שאתם צריכים להתגלח, במיוחד אם אתם מתחילים עבודה חדשה (שטויות). הם יעדיפו אותנו עם פנים חלקות, חשופות לקור ולגשם. הם טועים. ומדוע הם טועים? מכיוון שהזקן הוא לא רק מקור הכוח שלנו, הוא גם עושה אותנו בריאים יותר.

ht1



מדענים באוסטרליה גילו שעבור גברים, הזקן הוא משמש כמו קרם הגנה טבעי מפני השמש. במאמר שכתבו במגזין אוקספורד בשם Radiation Protection Dosimetry, החוקרים גילו ששיער פנים למעשה מפחית את חשיפת העור לקרינה אולטרה סגולה לשליש מחשיפה של אלו עם עור חלק ובלי שיער. למעשה, זקנים יכולים לספק הגנה ששווה ערך לקרם הגנה SPF 21.

כמובן, זה גם תלוי באורך הזקן (מעל ס"מ בהחלט מספיק), אבל עובדות הן עובדות: חשיפה לקרני UV יכולה לגרום לסרטן העור וכמובן להוביל למוות בסופו של דבר. אבל זה לא הכל: Mental_Flosspoints מציינים שזקנים עושים הרבה יותר מרק להגן על העור שלנו מפני סרטן.

gas

זקנים עושים גם עבודה מצוינת בתפיסת אבק ואבקנים, מה שנשמע כמו חדשות רעות עבור אנשים עם אסתמה או אלרגיות. אבל האמת היא שהם משמשים כמו מבצרים קטנים שמגנים על האף, עיניים והפה מפני גירויים שונים. בנוסף, זקן עבה ויפה שומר על העור לח, ומשמש כמגן מפני רוחות חזקות, מה שגורם לעור להישאר טרי וצעיר.

הזקן שלכם גורם לכם להיראות טוב ולהיות בריאים יותר. אז לאלו מכם שאין זקן – אולי זה הזמן להתחיל לגדל אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *