הוסיפו את 2 המרכיבים האלה לשמפו ותגידו ביי ביי לאיבוד שיער לנצח!

האם אתם יודעים מה גורם לאיבוד שיער? מומחים אומרים שאיבוד שיער קשור לכמה גורמים כמו לחץ, הריון, גיל הבלות, איבוד משקל וכו'.

אבל גורמים נוספים יכולים להאיץ ולגרום לאיבוד שיער מאסיבי. לחץ למשל עלול לגרום לחוסר איזון הורמונלי וכתוצאה מכך לאיבוד שיער.

הבעיה עלולה לגרום לכם לחוסר בטחון ולהשפיע עליכם בצורה משמעותית. יתכן ותוציאו כסף רב על מוצרים שונים לשיער שלא תמיד יספקו עבורכם את התוצאה הרצויה. שלא לדבר על כמות הכימיקלים שהם מכילים.

בהמשך הכתבה תלמדו על שמפו ביתי שיעזור לכם  לתפור את הבעיה.

ett

איך להכין את השמפו הביתי?

הדבר הראשון שאתם צריכים הוא שמפו טבעי עם pH נייטרלי. אתם יכולים להשתמש בשמפו תינוקות רגיל. השמפו הזה משמש כמרכיב הבסיס, אך נשתמש בשלושה אלמנטים שונים בתוכו.

אתם יכולים להוסיף שמן אתרי רוזמרין. הוא אידיאלי להגדלת זרימת הדם לקרקפת, וכך הוא מחזק את שורש השיער. בנוסף, תצטרכו שמן אתרי לימון. הוא מרענן ובעל תכונות חיטוי.

והדבר השלישי שתצטרכו הוא 2 קפסולות של ויטמין E, שאפשר להשיג בבתי מרקחת. ויטמין E מסייע נגד איבוד שיער.



הוראות הכנה:

הוסיפו 10 טיפות שמן אתרי רוזמרין, ו 10 טיפות שמן אתרי לימון לשמפו. לאחר מכן, הוסיפו את שתי הקפסולות של ויטמין E, נערו היטב את הבקבוק לפני השימוש.

שימוש:

חשוב מאוד להשתמש בשמפו הזה כל יומיים. אם השתמשתם בו היום, מחר אל תשתמשו בו. מרחו על השיער ולאט לאט תעסו אותו במשך מספר דקות. השאירו בשיער 10 דקות, ולאחר מכן שטפו עם מים חמים.

אתם תהיו בשוק מהתוצאות. תוך מספר שבועות השיער שלכם יתחיל לצמוח בצורה בריאה, חזקה ומלאה יותר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *