הוסיפו את המרכיבים הטבעיים האלה לשמפו שלכן, והשיער שלכן יראה מדהים ומלא ברק!

כולנו רוצות שיער יפיפה, וזו אחת הסיבות שישנם כל כך הרבה סוגי שמפו ומרכך.

הדיון האם להשתמש במוצרים המסחריים האלה הוא דיון בלתי נגמר, אך חשוב שתדעו שישנם כמה טריקים שיכולים לשפר את בריאות השיער שלכן כך שתשיגו תוצאות טובות יותר.

הנה המרכיבים הטובים ביותר שכדאי לכן להוסיף לשמפו כדי להעניק לשיער שלכן את המראה שתמיד רציתן.

שמן זית

שמן זית מכיל תועלות בריאותיות רבות ומשתמשים בו כבר מאות שנים. יותר מכך היא העובדה שישנן תרופות המבוססות על שמן זית והן נועדו כדי לטפל בבעיות בקרקפת אצל תינוקות. אז מה שאתן יכולות לעשות זה להוסיף קצת שמן זית כדי לשפר את הטקסטורה של השיער שלכן.

עליכן להוסיף כוס אחת של שמפו לבקבוק ריק. לאחר מכן לנשים עם שיער רגיל, הוסיפו 2 כפות שמן זית. אם יש לכן שיער שמנוני, הוסיפו כף אחת של שמן זית, ואם יש לכן שיער יבש, הוסיפו 1/4 כוס שמן זית. לאחר מכן נערו היטב את הבקבוק, ותחפפו איתו כרגיל כמו שמפו רגיל.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא אחד הטיפולים הטבעיים הטובים ביותר נגד קשקשים. אז אם יש לכן קשקשים, זה בשבילכן. על כל 4 כפות שמפו, עליכן להוסיף חצי כף מיץ לימון. בנוסף, ניתן להחליף את מיץ הלימון בשמן למון גראס.

סוכר

את הסוכר אפשר להוסיף לשמפו, והוא ינקה את השיער והקרקפת. הוסיפו כף אחת של סוכר לשמפו, והוא ינקה את הקרקפת ויעניק לכן שיער נקי ומבריק. סוכר הוא מצוין בהסרת שאריות לכלוך, והוא יחיל להסיר גם תאי עור מתים. אחרי שימוש בשמפו עם סוכר, השתמשו גם במרכך.

דבש

אם אתן בוחרות לשים דבש בשמפו, זכרו להוסיף חצי כף בלבד של דבש אורגני על 2 כפות שמפו. הדבש יעניק לשיער לחות ומראה מלא ברק. דבש ולימון פועלים בצורה דומה, והמרכיבים שהם מכילים יכולים להבהיר את השיער בצורה טבעית. יש להימנע משימוש במרכיבים הללו באופן קבוע אם אתן לא מעוניינות באפקט הזה.

אתן יכולות להשתמש במרכיבים שרשומים למעלה כדי לשפר את נפח השיער, את הבריאות ואת הברק שלו, וגם למנוע נשירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *