האמא הזאת מניחה שום בכל לילה מתחת לכרית של בנה. כשתגלו מדוע, אתם תעשו זאת גם

אנחנו יכולים לומר בביטחון ששום הוא אחד המאכלים הכי בריאים שיש. הוא עשיר בחומרים מזינים והוא מספק תועלות בריאותיות רבות.

זאת הסיבה שמומלץ לצרוך שום מדי יום. כפי שאמרנו, אתם יכולים להשתמש במרכיב העוצמתי הזה כדי לטפל במגוון בעיות בריאותיות שונות, כמו למשל: נגד בעיות בכבד ומחלות שונות, נגד התקרחות, ניקוי העורקים וטיהור הדם, הקלה בסימפטומים של שפעת וצינון, מסייע למערכת העיכול, ועוד ועוד.

shum

האם ידעתם שהמצרים הקדמונים היו לועסים שום חי בגלל הסגולות האנטיביוטיות והרפואיות שלו? המרכיב העוצמתי ביותר שנמצא בשום הוא אליצין. אתם יכולים להגביר ולחזק את השפעתו כאשר אתם מועכים את השום, אבל ההשפעה תיעלם אם תטגנו אותו. זאת הסיבה שמומלץ למעוך את השום, לחכות 15 דקות ואז לאכול אותו. אתם יכולים להוסיף שמן ירקות ופטרוזיליה כדי לרכך את הטעם החזק שלו.

מדוע מומלץ לשים שום מתחת לכרית?

וודאי שמעתם על תרופת הסבתא הזאת בעבר – אנשים שמים שום מתחת לכרית בלילה כדי לשפר את איכות השינה שלהם, נכון? אחרים שמים שום בכיסים למזל טוב, ואנשים רבים משפשפים שום על הסירים והמחבתות שלהם כדי להסיר אנרגיה רעה שאולי תזהם את האוכל.

אז בהחלט מומלץ לנסות את זה. פשוט הניחו שן שום מתחת לכרית בלילה, היא תעזור לכם לישון טוב יותר, ותטהר את החדר מאנרגיות רעות. נסו זאת מספר ימים, ותראו אם אתם מרגישים שינוי.

בתקופה המודרנית בה אנו נמצאים כל הזמן בלחץ תמידי, שינה טובה היא הכרחית וחיונית, ושום בהחלט יכול לעזור לכם בזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *