האישה כעסה על בעלה שלא עזר בבית אחרי העבודה. אבל כשהסתכלה על סוליית הנעל שלו, הדמעות לא עצרו

דירדרה סנפורד היא אמא לשניים מדרום קרולינה. כמו נשים רבות, היא מתעצבנת כשבעלה חוזר הביתה ורק יושב על הספה בזמן שהיא מנקה אחרי כולם. אבל לאחרונה, היא ראתה משהו על נעלי העבודה של בעלה שגרם לה לחשוב פעמיים על העצבים שלה.

but1

"בנות, אני רואה הרבה מכן מתלוננות שהבעל שלכן לא עוזר לכן לנקות את הבית, לא מנקה אחרי עצמו, או לא רוצה ללכת למקומות כשהוא חוזר מהעבודה. הוא מגיע הביתה מתלונן שהוא עייף מיום העבודה הארוך ונהיה בטטת כורסא שרק רוצה לראות טלוויזיה ולשחק משחקי וידאו עד שמגיעה השעה ללכת לישון. אני חושבת שחלקנו לא מעריכות מה הם עוברים. הייתי אחת מהנשים הללו. עד שהיום, כששוב ניקיתי אחרי הבלאגן של בעלי תוך כדי עצבים, הרמתי את נעלי העבודה שלו שהוא קנה לפני 6 חודשים. הוא לא לובש את הנעליים האלה בכל יום. יש לו זוג נוסף, והוא עושה רוטציה בין שני הזוגות. הסתכלתי על הסוליה של הנעל כדי לראות אם יש עליה בוץ וראיתי את זה. הסוליות של הנעליים היקרות שהוא קנה לפני 6 חודשים היו בלויות לגמרי עד שנהיה בהן חור. כמעט בכיתי. לא בגלל שהנעליים נהרסו…אלא בגלל שלקח לי כל כך הרבה זמן להבין את מה שהוא תמיד אמר לי כשהייתי צועקת עליו שהוא לא עושה כלום בבית. 'את לא מבינה מה אני עובר כל יום, כמה קשה אני עובד, אני רק רוצה להגיע הבית ולהירגע עם הילדים' ".



"הנקודה שאני מנסה להעביר היא – תעריכו את הבעלים שלכן יותר. אני יודעת שהם עושים בלאגן, ולפעמים זה בלתי מתקבל על הדעת. אבל הם עושים כל כך הרבה עבורנו. הם מכלכלים את המשפחה, הם שומרים עלינו, והם הסיבה שיש לנו חופש. הבעלים שלנו מעריכים את מה שאנחנו עושות. הם אולי לא מראים זאת כל הזמן, אבל הם מעריכים את זה שאנחנו מטפלות בילדים, הם מעריכים את הבית הנקי, את הכביסה הנקייה והמקופלת, את האוכל שאנחנו מבשלות עבורם, את הבגדים שאנחנו מכינות להם בלילה כדי שהם יוכלו לישון 10 דקות נוספות לפני שהם קמים ב 5 בבוקר כדי ללכת לעבודה. אתן הסלע שלהם, והם שלכן. אז פעם הבאה שאתן רוצות לצעוק על הבעל שלכן בגלל שהוא השאיר גרביים במסדרון, לכו תסתכלו על הסוליה של הנעל שלהם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *