אתם תהיו בהלם שתראו מה קרה כשהכלב הקטן הזה טייל אל תוך הכלוב של האריה…

בונדיגר (Bonedigger) הוא אריה ששוקל 220 ק"ג שנראה הרבה יותר מפחיד ממה שהוא באמת. החיה החמודה נולדה עם בעיה מטבולית בעצמות שהגבילה אותו מגיל צעיר. 

כשמסתכלים על החתול ענקי עכשיו, לא תחשבו שבעיות בריאות השפיעו על היופי העצום שלו. הודות לפארק החיות בוויינווד, אוקלהומה, האריה קיבל הזדמנות נוספת לחיים טובים. הפארק גם נתן לו את ההזדמנות להכיר חברים חדשים, ולא ממש צפויים.

גם מיילו קורא לפארק החיות בית. כלב התחש ששוקל 5 ק"ג לא יכול לקבל מספיק מבונדיגר האריה, כנ"ל לגבי בונדיגר. מיילו ובונדיגר לא רק מבלים יחד את היום במשחקים, למעשה, כל שלושת כלבי התחש מחשיבים את האריה לחבר הכי טוב שלהם. 

בולט ואיינג'ל הם שני כלבי תחש נוספים שעזרו למיילו לדאוג אחר בונדיגר מאז שהיה גור הכלבים חשו במוגבלות שלו וידעו שהם צריכים לעזור.

עכשיו שבונדיגר כבר בוגר, זה ברור ששלושת כלבי התחש עשו החלטה נכונה – אתם יכולים לנחש מי יבוא לעזרתם אם הם יצטרכו אותה. 

ג'ון ריינקי הוא מנהל הפארק, והוא זכה לראות איך התפתחה מערכת היחסים המיוחדת בין בונדיגר האריה לבין שלושת כלבי התחש. מהלך השנים הלהקה הלא סבירה לא הפסיקה להדהים ולתת לו השראה. הוא אמר ש"החברות שלהם היא היחידה מסוגה שאני ראיתי".

קבלו את החברים המדהימים האלה:

bn1

אל תנסו לקחת את הכלב שלכם להכיר אריה. סביר להניח שהוא לא יסתדר כמו שבונדיגר מסתבר עם שלושת כלבי התחש האלה. הסיבה שהארבעה מסתדרים כל כך טוב היא בגלל שהם גדלו יחד מאז בונדיגר היה גור. עובדי הפארק לא מפגישים בין בונדיגר לכלבים נוספים שנמצאים שם. 

bn2

כאשר אתה נמצא עם מישהו מגיל צעיר, סביר להניח שתפתחו יחד תחביבים משותפים. וזה המקרה בין הכלבים לבונדיגר. מיילו אפילו מנסה לחקות את האריה כשהוא לוקח נשימה עמוקה ומנסה לשאוג. השאגות של בונדיגר נשמעות למרחקים. של מיילו קצת פחות.

bn3

הלהקה המיוחדת מבלה את זמנה באכילת בשר נא, לשחק ביחד ולהתכרבל זה לצד זה. הם כוללים בחוויות שלהם גם את ג'ון ריינקי, מנהל הפארק. אחרי שאיבד את שתי רגליו בתאונת באנג'י, ג'ון מבין איך להתגבר של מכשולים, כמו במקרה של בונדיגר. 

bn4 bn5

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *